Louis POV
Málem jsem si zlomil vaz na zledovatělé cestě jak jsem pospíchal za Niallem do vyhřátého auta.
" Nazdar krasavče ", zahalekal Niall z vesela a pozoroval mě v tlumeném světle jako bych byl nějaký vědecký experiment. " Nevypadáš moc zničeně, čekal jsem to horší ".
Obrátil jsem oči v sloup. " Ježíši, fakt díky ! Taky tě rád vidím Nialle ".
Než jsem se stačil zapásat, omotal kolem mě paže a objal mě. " Jsem tak rád, že jsi v pořádku. Proboha Louisi, pořád tomu nemůžu uvěřit. Víš jak mě ten tvůj telefonát vyděsil ? Mohl jsi umřít !
Nebo dopadnout mnohem hůř ! "Vrtalo mi hlavou co může být horšího než umřít, ale to je celý Niall. Nikdy ho nedokážete úplně pochopit. Zavrtěl jsem nad tím hlavou, když se rozjel.
" Možná podle tvýho příběhu natočí epizodu seriálu Právo a pořádek ".
Zasmál jsem se. " Přeskočilo ti viď ? "
" Ale i tak mě máš rád ", odpověděl, zatímco projížděl ulicí. " A já tě mám taky rád, takže mám vážně chuť zajet do Snowshoe a vypíchnout tomu kreténovi oči ".
" Jo já taky ".
Niall se ušklíbl. " Rezervace je na 18 hodinu. Už máš hlad ? Co si dáš ? Inspiruj mě ".
" Hmmm .. asi maso ".
" Na to bych sám nepřišel. Díky za inspiraci ".
Plácl jsem ho po paži. " Nech toho " rozesmál mě a já si uvědomil, že byl opravdu dobrý nápad vypadnout z domu. Niall je jako moje dvojče. Můžu mu říct absolutně všechno a on je vždy na mojí straně. I když teď jsem mu přeci jen něco podstatného tajil. Hned po Harrym to byl můj nejlepší kamarád, i když teď ..
Cesta nám trvala o trochu déle než obvykle, protože kraje vozovky byly stále zasypány sněhem a vítr ho rozhazoval všude kolem.
Když jsme vylezli z auta a já došel k Niallovi, znovu mě pevně objal. " Promiň ", hlesl a uvolnil své sevření. " Fakt mě rozhodilo, když jsi mi řekl, co se stalo. Nevím co bych dělal kdyby .. "
" Je to v pořádku Ni. To co se stalo bylo zatraceně šílený, ale jsem úplně v pohodě ".
Rychle se odvrátil a přísahal bych, že si utřel slzu, ale musel jsem si to asi jen představovat, protože jsem toho kluka nikdy neviděl brečet. Dokonce ani když jsme koukaly na Zápisník jedné lásky a nebo při těch hrozných televizních spotech Organizací na ochranu zvířat, při nichž jsem já brečel vždycky.
Restaurace byla nacpaná lidmi shánějícími na poslední chvíli vánoční dárky. Šel jsem na toalety, zatímco Niall požádal barmanku o stůl s naší rezervací. Nečekali jsme dlouho a po pár minutách jsme si sedli ke stolu.
Poté co si číšník zapsal co si dáme k pití a položil před nás ošatku s čerstvým pečivem, Niall sebral velký nůž z talíře a ukázal jím na mě. " Dobrá. Takže teď, když už neřídím a můžu ti věnovat veškerou pozornost, si musíme promluvit ".
Opřel jsem se co nejdál o opěradlo židle. " Musíš u toho držet nůž ? "
" Jo, to asi není ta nejvhodnější věc, kterou bych ti teď měl mávat před obličejem. Promiň ". Pomalu ho odložil na ubrousek. " Tak fajn, musíme si promluvit o Harrym ".
Zamrkal jsem. To jsem tedy fakt nečekal. O Harrym jsem mu neřekl ani slůvko. Neřekl jsem to nikomu. " C-co .. co tím myslíš ? "
" Ty koktáš . Už jenom to znamená hodně ". Zvedl skleničku a napil se. " Vím, že se mezi vámi dvěma něco stalo, protože mi dnes brzo ráno volal Liam ".
ČTEŠ
All I Ever Wanted - Larry Stylinson
FanfictionDvacetiletý Louis je zamilovaný do Harryho snad odjakživa. Jsou nejlepšími kamarády od útlého dětství. A jaký je v tom vlastně problém? No jeden zásadní by se přeci jen našel. Harry totiž střídá kluky jako ponožky. Nikdy nezůstal s jedním klukem dé...