Kapitola 32

130 18 7
                                    

*** O mesiac neskôr ***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*** O mesiac neskôr ***

„Vyšetrovatelia z Národnej kriminálnej agentúry odhalili rozsiahle porušovanie zákona. V jednom z mestských nočných klubov prekvital drogový biznis a prostitúcia. Majiteľ podniku dokonca čelí obvineniu z vraždy a daňových podvodov. Kukláči prenikli priamo do centra rozsiahlej siete drogovej mafie a zatkli niekoľkých podozrivých. Najhoršie však z prípadu pravdepodobne vyviazne samotný majiteľ podniku. Ak sa potvrdia všetky obvinenia, hrozí mu až doživotný trest odňatia slobody..."

„Neverím, že sa to podarilo," videnie mi zahmlili slzy dojatia. Vypla som televízor a s trasúcimi rukami položila ovládač na stolík.

„Presne ako si vravela - keď máš známosti, všetko sa dá. A tie moje v tomto prípade, zdá sa, siahali ďaleko vyššie, než tie jeho," spokojne sa uhniezdil vedľa mňa a objatím ešte viac podčiarkol neoblomný pocit šťastia, ktorý vo mne prebýval.

„Myslíš, že sa z toho ešte dokáže vymotať?" Tvár mi na chvíľu poznačil pochybovačný výraz.

„Toho sa nemusíš obávať. V NAKA sa s nikým neserú. Ani keby sa poznal so samotným prezidentom, už mu to nepomôže. Daňové podvody mu dokážu raz dva a za to sú v našom na hlavu postavenom štáte najvyššie tresty. Ak mu dokážu aj tú vraždu, už ho zaručene nikdy neuvidíš. A ten had, čo ti to urobil, je tiež v riadnych sračkách, to mi ver. Vysoké postavenie mu viac nepomôže."

„A môžeme sa už odtiaľto odsťahovať? Vrátiť sa k tebe?"

„Určite áno. Tento byt mal byť pre nás len chráneným úkrytom počas priebehu akcie. Viktor je už vo vyšetrovačke a len tak skoro sa odtiaľ nedostane. Ak vôbec. Čoskoro sa vrátime, neboj sa."

„Pôjdeš so mnou pozrieť mamu?"

„Isteže pôjdem. Už som ti raz povedal, že ťa nikdy viac neopustím a myslel som to smrteľne vážne," hladil ma po vlasoch. Na perách mi pristál spokojný úsmev.

„Čo by som bez teba robila..."

„Na to nechcem ani pomyslieť," vyslovil bezúsmevne a silno si ma pritúlil.

„Vieš čomu nerozumiem?"

„Ja nerozumiem v poslednom čase už takmer ničomu, ale čo máš na mysli ty, to ma celkom zaujíma," konečne sa opäť vyškeril svojím povestným úsmevom.

„Ako som si vtedy na Šírave mohla myslieť, že to, že som sa s tebou vyspala bola najväčšia chyba môjho života," zamyslela som sa.

„To vážne? Počkať, ty si mala kvôli tomu výčitky?" Zachechtal sa pobavene.

„Jasné, že som mala!" Štuchla som ho do rebra. „Veď som sa vyspala s najlepším kamarátom svojho milenca," smiech už poznačil aj mňa.

„Z ktorého sa časom stal tvoj najlepší kamarát."

Tajný životWhere stories live. Discover now