1 | Next Victim

2.6K 285 150
                                    

TITISAN darah yang menitik-nitik ke lantai ditangan kanan jejaka berjaket hitam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TITISAN darah yang menitik-nitik ke lantai ditangan kanan jejaka berjaket hitam. Tangannya di lap menggunakan kain bersih yang tersedia di ruangan bilik tersebut.

"Violence..."

"Violence..."

"Violence..."

"I dont like it. But violence likes me so i can't avoid" Tawaan keji jejaka itu mula meletus.

"Selagi kau buat benda bodoh ini selagi itu juga kau kena terima hakikat semua ini!"

"Tiada manusia lain lagi bijak dari aku", ucapnya sambil menayangkan satu senyuman sinis di bibir.

Mata yang tajam dan hiasan wajah beku jejaka itu menandakan aura membunuhnya sudah hadir. Sambil mengatup rahangnya keras, pandangan jejaka itu beralih pada seorang mangsa yang sudah hampir nazak. Tubuh mangsanya berdarah.

"Kau tak cukup kenal lagi siapa aku. Ini Leo Jungkook Cassano!" ucap Leo Jungkook dengan penuh sinikal kepada pemangsa itu.

Terdapat beberapa ketulan daging manusia yang berselerak dalam markas iaitu sebuah bilik tempat menyiksa mangsa kekejaman Leo Jungkook Cassano akibat daripada libasan sebilah parangnya yang tajam. Manakala dua sahabatnya iaitu Choi Jimin dan Ryu Taehyung menelan air liur kesat melihat aksi pembunuhan itu.

"Leo... Aku mohon... Lepaskan aku..." Lelaki itu berkata dengan suara yang terketar-ketar, terus terbatuk-batuk akibat seksaan yang terpaksa dilalui.

Jungkook menghamburkan ketawa terbahak-bahak. "Lepaskan kau macam itu ke?"

Dia menghampiri wajahnya dengan wajah pemangsa itu. Matanya mencerlung tajam pada mata pemangsa itu.

"You mess with the wrong person, Luhan" ucap Jungkook sambil mengayunkan pistolnya dari kepala ke dada lelaki itu. Manakala lelaki itu menggigil mati.

"Jangan apa-apakan aku, Leo... Kalau tak Kris akan bunuh- Argh!" Lelaki itu berhenti setelah menerima sepakan keras sambil mengerang kesakitan.

"Dia bunuh aku? Let's see how your brother got more power than me."

Ketawa gelap keluar dari mulutnya sambil menyapu pistol di dahinya. Sejurus selepas dia mula menembak lelaki yang diikat di atas kerusi sehingga pistolnya kehabisan peluru.

Bang!

Bang!

Bang!

Melemparkan pistol kosong pada wajah mangsanya, Jungkook merenung tubuh yang tidak bernyawa itu dengan senyuman jahat.

ADDICTED : LEO  Where stories live. Discover now