Prohrábl si vlasy a skousl si ret, protože se snažil zadržet pláč, ale to se mu nepovedlo.
Už jsem nic neřekla, nechtěla jsem to dělat těžší. Otočila jsem se a s Harrym jsme šli k lesu. Snažila jsem se neotáčet, protože jsem slyšela Draca jak křičí.
,,Ell! Neodcházej! Prosím! Ne! Nedělej to!"
Nevydržela jsem to a podívala se na něj. Najednou tam byl i Fred a George a oba ho drželi, protože chtěl běžet za mnou.
,,Ell, nedělej to, neotáčej se."
Zamotala se mi hlava, nevydržela jsem to a musela jsem si kleknout. Měla jsem ten záchvat breku, kdy jsem nemohla ani dýchat. Vzpomněla jsem si na tu noc kdy jsem měla noční můru a Draco mě uklidňoval. Zlepšilo se to. Zavřela jsem oči a snažila se normálně dýchat, a k mému překvapení to pomohlo.
,,Pojď Ell," řekl bratr a podal mi ruku. Přijala jsem ji a pomohl mi na nohy. Chtěla jsem jít dál, ale něco leželo na zemi.
,,Nech blbosti a pojď!"
Rychle jsem vzala nějaký deník a šla dál. Byl povědomý. Otevřela jsem ho a začala listovat.1.9
Dnes na školu přestoupila sestra Harryho Pottera. Nevěděl jsem že existuje, nikdo o ní nikdy nemluvil. Nezajímala mě do té doby, než ji klobouk zařadil do Zmijozelu. Nad výrazem Pottera, Grangerové a Weasleyho jsem se musel zasmát. Muselo jim být jasné, že když to nebyl Potter, bude to ona.
Potom si sedla vedle mě. Začal jsem na ni mluvit a dělat si z ní srandu tak, jak to dělám se všema, ale hlavně jsem si ji chtěl prohlédnout. Chtěl jsem vědět jak vypadá.
Oči měla hnědé jako dva šálky černé kávy a dlouhé hnědé vlasy světlejší barvy. Voněla jako vanilka a rty měla... nevím. To je jedno.
5.9
Měli jsme lektvary se Snapem. Ell přišla na hodinu první, a já si k ní sedl jen abych ji mohl otravovat. Bavilo mě to, protože byla roztomilá když se naštvala. Řekla ať si k ní nesedám, ale to bylo určitě jen tak. Měli jsme za úkol nějaký projekt. Téma byl lektvar Veritasérum. I když dostávám docela dobré známky, tenhle předmět moc rád nemám. Schválně jsme nic nedělal a nechal pracovat jen Ell, abych s ní pak mohl trávit víc času, ale to jen proto, že mě něco napadlo. Sám jsem si vymyslel sázku, že se do mě Ell zamiluje a pak ji nechám být. Ani nevím proč mě to napadlo, ale aspoň se nebudu nudit a budu mít co dělat.18.9
Dnes mě Potter omráčil, když jsem byl s Ell u vody. Nejspíš to udělal protože žárlil a proto, že nechce aby se se mnou bavila. Nejspíš měl zase ten svůj záchvat agrese a vylil si ho na mě. Každopádně, Ell pro mě skočila do vody, což nechápu. Nedal jsem to najevo, ale byl jsem za to vděčný. Ano jsem Draco Malfoy, ale neumím si představit, že by pro mě Crabbe s Goylem skočili do vody. Nejspíš by se utopili ještě před tím, než by se ke mně vůbec dostali. Ani nevím jestli umí plavat, ale na tom teď nesejde.
Políbil jsem Ell.
Z nějakého neznámého důvodu.
Udělal jsem to.
Nevím jestli to byla dobrá nebo špatná věc. Nejspíš dobrá, kvůli mojí sázce.
Když mě vytáhla a položila na tvrdou zem, odehnala svého bratra pryč. Pamatuju si, že jsem skoro nic nevnímal. Cítil jsem se jako omráčený, a ona pro mě z toho důvodu vypadala trochu jako anděl. Hlavně když se nade mě skláněla. Mokré vlasy měla přehozené přes jedno rameno a snažila se na mě mluvit. Začala z mého obličeje odstraňovat vodu polštářem, který jsem jí vlastně sebral. Muselo to vypadat, že mě chce udusit.
Ale políbil jsem ji.
Její jemné růžové rty.
26.10
Už sem moc nepíšu, nemám na to čas. S Ell teď trávím čas každý den a... nevím co si o tom mám myslet. Cítí ke mně už něco? Chtěl bych to vědět.
Chtěl jsem jen naštvat ostatní, nevím co se to děje. Známe se skoro jen dva měsíce, ale za tu dobu mě poznala tak, jak mě nikdo jiný nikdy nepoznal. Věří mi, a já věřím jí. Ten pocit, že můžu někomu říct věci o svém životě bez toho, abych toho litoval, je zvláštní.
Co je na ní tak speciálního? Proč mě pořád něco ve mně nutí se s ní bavit?
ČTEŠ
Draco Malfoy
FanfictionElla Potter je sestra Harryho, která je nová v Bradavicích (3.ročník) a setkává se s chladným Dracem Malfoyem. Vím že oni měli 13 ve 3. ročníku, ale berte to prosím tak, že v mojem příběhu jsou starší :) (pak by to bylo divné)