kitapla ilgili

3.5K 243 31
                                    

Merhaba! Bu kitabı yazmayı bitireli bir seneden fazla oldu oldu sanırım. Kitapla ilgili bazı şeylerin beni rahatsız etmeye başladığını fark ettim ve bu hataların bazılarını düzeltmek için geç olduğundan buradan yazmak istedim.

Az önce kitapta bir iki cümleyi değiştirdim ama yine de görmediğim kısımlar vardır ve aklınızda kalanları değiştiremem. Hikayede Jeongin reşit bir karakter ve Hyunjin ile aralarında aman aman bir yaş farkı olmasa da bu beni rahatsız etmeye başladı, birisi reşit olmasına rağmen lise sonda olan birisi de üniversite eğitimini tamamlamış birisiydi. Yaşlarını değiştirip birbirine yakınlaştırmam hikayedeki mantığı bozacak tabii ki çünkü Hyunjin'in daha erken bir yaşta üniversiteden mezun olup ülkede ünlü bir psikolog olması çok zor ama çoğu kişinin karakterlerin yaşını umursadığını sanmıyorum.

Jeongin'i bu hikayede 20 yaşında, Hyunjin'i de 25 yaşında olarak kabul ederseniz sevinirim. Dediğim gibi hikayeyi değiştiremem ama gördüğüm yaşlarının geçtiği yerleri silmeye çalıştım. Jeongin'in anca liseden 20 yaşında mezun olabildiğini düşünürsek pek de ekstrem bir şey değil açıkçası 😂

Umarım hiçbirinizi bu konuda rahatsız etmemişimdir. Genelde karakterlerin yaşını çok umursayan yoktu ama ben yine de böyle bir şey yazmak ve karakterlerin yaşını sonradan da olsa değiştirmek istedim. Umarım anlayışla karşılarsınız.

Ayrıca bu hikayeyi yazdığımda o kadar çok yazım hatam vardı ki... Hikayeleri düzenlemeye alacak zamanım yok maalesef bu yüzden beni affedin 😭 Gözleriniz kanaya kanaya yine de okuyorsunuz seviyorum sizi.

Bu hikayenin yeri bende ayrı çünkü bu hikayeyi okuduktan sonra yeniden kendini sevmeyi deneyen kişiler olmuştu ve bana yazmıştı. Bu benim için gerçekten özel. Eğer sizi mutlu edebildiysem ne mutlu bana.

Fight Me Mate gibi bunun da bir seri olmasını isterdim ama bu konuda yazacak başka bir şeyim olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca devam etmem gereken kitaplarım da var eiskwozkskz

Her neyse, gecenin yarısı bunu yazıyorum. Umarım görürsünüz. İyi geceler 💖

he is pretty (hyunin)Where stories live. Discover now