11

7.9K 987 562
                                    

Öğle arasında Jisung ile beraber kantine inmiştik. Cheesecake satıldığını görür görmez ikimiz de yemeğimizin yanına bir dilim almıştık. Kendimize boş bir masa bulup oraya oturmuştuk.

Tepsileri masaya bıraktığım anda telefonum çalmaya başlamıştı. Cebimden telefonu çıkarmış ve arayan kişiye bakmıştım.

Hyunjin arıyor...

Yüzümde büyük bir gülümseme oluştuğunda Jisung bana doğru eğilmiş ve arayan kişiye bakmıştı. Hyunjin olduğunu gördüğünde sırıtmıştı. Hyunjin'i daha fazla bekletmeden telefonu açmıştım.

"Alo?~"

"Alo, günaydın Jeongin."

"Günaydın."

"Sadece bir süredir görüşmediğimiz için nasıl olduğunu merak ettim. Jisung'un okuluna geldiğini duydum. Nasıl gidiyor?"

Beni-merak-etmişti!

"Çok iyiyim~ Jisung'un buraya gelmesi de çok iyi oldu. Zaten herkes ona bayıldı. Beraber yemek yiyecektik biz de. Sen ne yapıyorsun?"

"Hastam olmadığı için evdeyim. Uzanıyordum. Ben sizi daha fazla meşgul etmeyeyim. Güzelce ye yemeğini."

"Tamam."

Kapatacağı için üzülsem de yine de günler sonra onunla konuşmak beni sevindirmişti.

"Görüşmek üzere. Seni özledim."

Telefonun kapanma sesi geldiğinde öylece kalakalmıştım. Kalbim....

BENİ ÖZLEDİĞİNİ SÖYLEDİ!

"Ya duymuyor musun beni! Ne dedi sana?"

Yüzümde aptal bir sırıtışla telefonu cebine koymuş ve ellerimi çenemin altına koymuştum. Salakça Jisung'a bakıyordum.

"Beni özlediğini söyledi~ Tanrım Jisung çok seviyorum...~"

"Neeeeee!"

Jisung bağırdığında elimle ağzını kapatmıştım ama yine de herkes dohup bize bakmıştı. Utançla onlara gülüp geri Jisung'a döndüm.

"Salaksın ya! Senin yüzünden yine rezil oldum."

"Umrunda mı ki? Sonuçta Hyunjin seni özlemiş."

"Dimi, kyaa~"

Ben kriz geçirirken Jisung kafasını iyi yana sallamış ve yemeğini yemeye başlamıştı.

"Hyunjin de senden hoşlanıyor."

"NE!"

"Bağırmayı kes de yemeğin ye. Hyunjin"in de senden hoşlandığına adımın Han Jisung olduğuna emin olduğum kadar eminim. Sen de ondan hoşlanıyorsun. Çıkmaya başlarsınız bir süre sonra, mutlu son."

"O kadar kolay mı?"

"Salak ergen aşk kitaplarında olduğu gibi sürekli kaos yaşamak istemiyorsan, onun seni aldattığını sandıktan sonra onun ke dini sana affettirmesi, kavga edip ayrıldıktan sonra onun kaza yapması ve komaya girmesi gibi beklentilerin yoksa, bu kadar kolay."

Pastamdan bir çatal alırken kafamı olumsuz anlamda iki yana sallamıştım.

"Hiç aksiyona gerek yok. Ben iyiyim böyle. Sadece Hyunjin ile olmak istiyorum."

Bir sonraki bölüm sonunda Hyunjin ile yanyana olacaklar~

Yazmak neden bana bu kadar sıkıcı geliyor?

Önceki bölümde attığım gibi bir MarkHyuck kitabına başlayacağım. Tanıtımını paylaştım. Bu bölüm atınca umarım ilk bölümü yazmaya başlayabilirim. Oldukça kafa karıştırıcı ve okuyucunun okurken tahminler yapmasın sağlayan bir kitap olmasını istiyorum



Umarım bu kitaba da sevgi gösterirsiniz. İyi akşamlar~

he is pretty (hyunin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin