Μελ
Rebekah: Εγω γλυκια μου,ειμαι η πρωην του Asheraκου μου,του τζουτζουκου μου.
Ο Asher ξεφυσιξε.
Asher: Ω θεε μου.
Mark: Τζουτζουκου μου;;
Ειπε γελωντας.
Λεια :Πρωην;;
Rebekah:Ναι πρωην εχεις καποιο προβλημα με αυτο;
Η Λεια σηκωσε επιδικτικα το φρυδι της,χαμογελασε ειρωνικα και επεσε με δυναμη πισω στην καρεκλα της.
Λεια : Φυσικα και οχι.
Η Rebekah εκατσε σε μια αδεια καρεκλα διπλα απο τον Asher.Αρχισαν να μιλουν,δηλαδη ο Asher να μιλαει και αυτη να νιαουριζει.
Η Λεια τοση ωρα ηταν σιωπηλη και χτηπουσε το ποδι της νευρικα στο πατωμα ενω τα χερια της ηταν σταυρωμενα,αλλα αποφασισε να μιλισει.
Λεια:Και δεν μου λετε...ποσο καιρο τα ειχατε;
Ειπε περιεργη και ολοι παρακολουθουσαμε το show ενω ο Mark διπλα της ηταν ετοιμος να σκασει στα γελια οπως και ο Αρης διπλα μου.
Ο Asher πηγε να μιλισει αλλα πεταχτηκε η μπαρμπι.
Rebekah:Δυομιση μηνες...
Νιαουρισε εκεινη κανοντας με να κλεισω ενοχλημενη τα αυτια μου.
Αρχισαν ξανα να μιλουν αλλα φυσικα η κυρια ζηλεια aca Λεια πεταχτηκε.
Λεια: Και πριν ποσο καιρο χωρισατε;
Ρωτησε για αλλη μια φορα περιεργη.
Rebekah: Πριν ενα χρονο.
Συνεχισαν να μιλουν για λιγο αλλα.....
Λεια: Και δεν-
Asher: Θα σκασεις επιτελους!?
Γυρισε και τις ειπε αποτομα υψωνοντας λιγο την φωνη του,κανοντας ολες τις συζητησεις στο τραπεζι να κοπουν μαχαιρι και ολοι να εχουμε το βλεμμα μας στραμμενο σε αυτους.Μπορω να πω πως ξαφνιαστηκα.Δηλαδη,ο Asher δεν ειναι φημισμενος για την ηρεμια του αλλα δεν περιμενα να φωναξει στη Λεια τοσο πολυ στο ξεκαρφωτο χωρις καποιον ιδιαιτερο λογο.Θεε μου τι δραμα,χρειαζομαι διακοπες.
Αφου δεν πεθανω....
Rebekah:Αστην Asherko μου...δεν χρειαζετε να ασχολουμαστε μαζι της,ενα ανοητο γυμνασιοκοριτσο ειναι.
Νιαουρισε ξανα και η Λεια νευριασε.
Λεια: Λυκειο πα-
Asher: Δεν μας ενδιαφερει τι πας.
YOU ARE READING
In Trouble Again
RandomΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)