Κανεις.

25 3 0
                                    

Mελινα

"Τι εγινε μολις;"

Ρωτησε απορρημενος ο Αλεξ.

Ο Αρης γουρλωσε τα ματια του παραξενεμενος και μιλησε.

"Εμ...ναι δεν ξερω,αλλα δυο τρεις μερες που ειμαστε εδω,τα ματακια μου εχουν δει οτι δεν εχουν δει σε ολη μου τη ζωη."

Εσμιξα τα φρυδια μου εξισου περιεργη προσπαθοντας να καταλαβω τι συνεβη.Τι εκαναν τοση ωρα μεσα στο δωματιο με τον Liam,δεν ξερω απο που ξεφυτρωσε αλλα δεν εχω καθολου καλο προαισθημα για αυτον και δεν νομιζω πως πρεπει να τον εμπιστευομαστε.

Σηκωσα το βλεμμα μου για να δω τον Asher με ενα προβληματισμενο υφος στο προσωπο του και τον Diego σκεπτικο να βγαινουν απο το δωματιο.Απο πισω τους ακολουθησε και ο Liam με μια νικητιρια εκφραση,μα τι στο καλο εγινε εκει μεσα;Μετα απο λιγο βγηκαν και η Emily με τον Jake με ενα ουδετερο υφος,νομιζω πως αυτοι οι δυο ειναι αδερφια.

"Μωρο μου,γη καλει Μελ!"

Μιλησε ο Αλεξ ωστε να ξυπνησω απο τον λυθαργο μου οπως και εκανα.Γυρισα να τον κοιταξω στα πρασινα ματια του που εχω συνιθησει και χαμογελασα αχνα.Με ολα αυτα εχουμε ψιλοαπομακρυνθει αλλα παραμενει ο αγαπημενος μου ανθρωπος στη γη.

"Ολα καλα..."

Μουρμουρισα και εκεινος ξεφυσιξε χωρις να το χαφτει.Κλασσικος Αλεξ.Με πλησιασε και τυλιξε τα χερια του γυρω απο τη μεση μου χαιδευοντας το σημειο αργα και απαλα κανοντας με να χαλαρωσω.Δεν εσπασα την αγκαλια μα αρχισα να του μπλεκω τα μαλλια και συνεχισα να εχω το κεφαλι μου χωμενο στο βαθουλομα του λαιμου του εισπνεοντας το αρωμα του.

Αχ αυτο το αρωμα...Παραδεισος.

"Εισαι ενταξει;;"

"Οσο μπορω Αλεξ...Δεν ξερω τι να κανω."

Εκεινος με εσφυξε ακομη περισσοτερο στην αγκαλια του και αφησε ενα γλυκο φιλι στο κεφαλι μου.

"Το ξερεις οτι ειμαι εδω για σενα ετσι πριγκιπισσα;"

Απλα εγνεψα.Δεν μιλισα καν,αυτη η στιγμη δεν ηταν πραγματικα για συζητησεις.Ξερω πως με αγαπαει και πως οτι και να γινει θα ειναι εκει.Ενα γελακι ξεφυγε απο τα χειλη του και υστερα μιλισε σαρκαστικα.

"Εχω μεγαλη απορια να δω πως θα τα καταφερουμε ενω ειμαστε μονο λογια και απο πραξεις τιποτα."

Γελασα και εγω σιγανα αλλα οσο το γελιο μου σιγα σιγα σταματουσε,σκεφτομουν.

Θα τα καταφερουμε αραγε;

In Trouble AgainWhere stories live. Discover now