Αλεξ: Ξυπνα Μελ!
Ειπε ο Αλεξ νυσταγμένος και εγω απλα αλλαξα πλευρό.
Αλεξ : Μελλλλ
Μελ : Μμμμμμ
Αλεξ : Μουξινος αγελαδα.Ειναι 9 παρα 15 η ωρα σηκωωω!
Σηκωθηκα με τα χίλια ζορια και κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα μου.
Φόρεσα ενα ψιλομεσο τζιν και ενα μπλε πουκάμισο, το έβαλα μεσα απο το τζιν φυσικα ενω απο πανω εβαλα μια μαυρη ζακετα απλη....
Πηγα στο μπάνιο και
Μελ : Συγνώμη!!!
Είπα βιαστικά και εκλεισα τα ματια μου,ηταν γυμνος.
Ο Αλεξ ηταν γυμνος.
Ολογυμνος βασικα
I-
Ο Χριστος.
Ανοιξα λιγακι τα ματια μου και ο κυριος δεν ειχε κανει καν τον κοπο να τυλιχθει με μια πετσετα ή κατι.Το βλεμμα μου μεταφερθηκε ασυναισθηυα εκει κατω και γουρλωσα τα ματια μου.
Παναγια μου!
Ο Αλεξ εβγαλε ενα γελακι με την αμηχανη κατασταση που βρισκομουν και φυσικα την πατζαροποιημενη κατασταση που βρισκοταν το προσωπο μου.
Εκανα μεταβολη εφυγα απο το μπανιο και εκλεισα οσο πιο δυνατα μπορουσα την πορτα.
Α ρε Αλεξ.
Πηρα μια βαθια ανασα και εκανα αερα στον εαυτο μου,υστερα ξαπλωσα λογο στο κρεβατι και αρχισα να ασχολουμαι με το κινητο μου.
Μετα απο κάποια λεπτά αφου χάζευα στο insta βγηκε εξω με μια πετσετα μονο γύρω του.
Ξεροκαταπια ενω εκεινος μου χαμογέλασε πονηρά και εγω έτρεξα προς το μπάνιο.
Παναγια μου!!!
Τι μου-
ΜΕΛ!!!
Μα- εσυ-
Τελως παντων
Εκανα τα βασικά δηλαδη, επλυνα τα δοντια μου το πρόσωπο μου, και βάφτηκα αλλα πολυ λιγο.Ισα ισα,λιγο make up και ενα γυαλιστερό lip gloss. Αφησα τα μαλλια μου στο φυσικό τους και βγήκα εξω όπου είδα τον Αλεξ με μια γκρι φορμα και ενα άσπρο φουτερ, τωρα φόραγε το μαυρο του μπουφάν....
Αλεξ : Μωρο μου εσυ μπουφαν;;
Μελ : Εχω στο αυτοκίνητο.Τωρα που ειπα αυτοκίνητο...Με τι θα μετακινουμαστε εκει;Αφού θα παμε με αεροπλάνο δεν μπορούμε να πάρουμε μαζι και το αυτοκίνητο....
YOU ARE READING
In Trouble Again
RandomΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)