Végre kicsit nyugisabb hetünk lesz. Mivel a karácsonyi bált karácsony első napján rendezik meg, így előbbre hozták a téli szünetet. Többen hazamentek a családjukhoz, én ismét a Roxfortban maradtam. Emi hazament és csatlakozott anyuékhoz, akik elmentek a rokonokhoz pár napra, de én ezt a kiruccanást ismét kihagytam. Valahogy nem volt most kedvem elmenni, csak itt szerettem volna maradni a többiekkel. Hermione és Ron is így tett és ők se mentek el. Sebaj, mert legalább együtt lehetünk a szünetben is. Én nagyon is örültem neki.
Egész nap Harryékkel voltam és így gyorsan telt el a nap. Kihasználtuk a napot elég rendesen. Közben csatlakozott hozzánk Fred és George, akikkel jókat beszélgettünk. Igaz, hogy nem történt olyan nagy esemény a mai nap folyamán, de legalább a barátaimmal voltam, az a lényeg.
Miközben már a vacsoránkat ettük, a bagolyposta este érkezett meg. Úgy láttam, nekem is jött valami. Kyle hozott egy kis csomagot, levéllel a csőrében. Természetesen anyuék küldték és egyből ki is bontottam a csomagot. Egy gyönyörű vörös, lógós fülbevaló volt benne. Csak úgy csillogott, mint a báli ruhám. Nem értettem, honnan tudták, hogy milyen ruhám lesz, de nagyon örültem neki. Mindenképp viselni fogom a bálon.
Ezután el is olvastam a levelet.
--------------------------------------------------------
Drága, Ali!
Nagyon boldog karácsonyt kívánunk! Hiányzol és sajnáljuk, hogy nem vagy itt. Emi mesélte, hogy milyen ruhád lesz és próbáltunk olyan színű fülbevalót választani. Reméljük, tetszik. Vigyázz magadra és puszilunk!
--------------------------------------------------------
Mosolyogva olvastam a levelet és nagyon aranyosak voltak, hogy gondoltak rám. Tökéletesen illik a ruhához, úgyhogy a legjobbat választották.
-Ali, ez gyönyörű! Pont olyan, mint a ruhád színe. - dicsérte meg Hermione.
-Igen, pont nekem is ezért tetszik. - feleltem lelkesen, majd kénytelen voltam a bejárat felé nézni.Draco lépett be a nagyterembe. Azt hittem, hogy a Mardekár asztala felé megy, de felénk jött. Nekem volt egy olyan sejtésem, hogy miattam jött. Hát ez nem is kérdés. Persze, hogy miattam.
-Pöttöm, követelem, hogy gyere velem! - jelentette ki, egyből húzott magával ki a nagyteremből és konkrétan nem is hagyta, hogy megszólaljak.
Te jó ég, mi történik? Mi a terve?
-Hova viszel? - kérdeztem nevetve.
-Csak be a szobámba. - felelte mosolyogva. - Veled szeretnék lenni.Óh, támogatom az ötletet. Én is ugyanerre gondoltam. Engedelmeskedtem, hogy vigyen a szobájába. Bementünk és abban a pillanatban szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. Végre csak kettesben leszünk egész este. Ez a legjobb rész a szünetben. Már alig vártam.
-Maradsz ma velem egész este? - motyogta csókok közben.
-Még szép. - ajkaink eltávolodtak egymástól, adtam neki egy arcpuszit, majd odaálltam a tükör elé.Elloptam Draco fésűjét és nekiálltam megfésülni vele a hajamat, mert eléggé gubancos volt. Miközben fésülködtem, a tükörben láttam, hogy Draco leült az ágyra és folyamatosan engem nézett és közben mosolygott. Elmosolyodtam és hátranéztem, vagyis rá.
-Mi az, maci? - mosolyogtam rá. - Mit látsz?
-Csak egy gyönyörű lányt látok, aki itt áll előttem és rám mosolyog. - kaptam meg az aranyos bókot tőle.Ahj már.. Még mindig annyira édes ilyenkor.. Elolvadok tőle.
-Én meg egy jóképű szőke fiút látok, akitől most kaptam egy csábító bókot. - mosolyogtam, miközben tovább fésültem a hajamat.
YOU ARE READING
Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)
Fanfiction"𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓪 𝓱𝓾𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓽𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓵𝓸𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮.,, "-Mondd el, mit kívántál! - kértem tőle. -Nem mondhatom el, mert akkor nem fog teljesülni. - nézett rám mosolyogva. -De...