4.54 A közös vágy

2.2K 64 11
                                    

Másnap úgy keltem fel, mintha másnapos lennék. Nem hazudok, de tényleg másnapos voltam. Soha nem voltam még ennyire ki és fura is volt. Ha így látnának, sokan azt hinnék, hogy nem emlékszem semmire, ami tegnap történt, de hazudnának. Minden másodpercre emlékszem és csodálatos volt. Igaz, hogy a vége annyira nem sült el jól, de úgyse tudja meg senki, hogy mi történt azon az estén. Csak én és Draco.

A klubhelyiségbe sokan voltak és a kezükbe volt egy újság. Kíváncsian odamentem hozzájuk és megnéztem mi volt benne. A Reggeli Profétában megjelent a legújabb cikk. Majdnem visszajött a reggeli, mikor elolvastam.

--------------------------------------------------------------

BALESET A KOCSMÁBAN

Tegnap este baleset történt a híres Három Seprű nevű kocsmában, a Roxmorts falujában. Részletekről még nincs hír, csak az egyik ott dolgozó egy átok áldozata lett. Nem emlékszik semmire, nagy valószínűséggel emlékezetkiesést tapasztaltak nála. A helyszínen pedig rengeteg megivott alkohol volt elfogyasztva. Aki látott, vagy hallott valamit, kérjük jelezze a Mágiaügyi Minisztériumnak!

--------------------------------------------------------------

Fred kuncogva kommentálta a leírtakat.

-Szerintetek, ki volt az a profi, aki így be tudott szökni? Esküszöm, szívesen tanulnék tőle és úgy megtudnám, hogy csinálta, nem igaz, George? - nézett pimaszul a testvérére.
-Ahogy mondod, Fred. - értett egyet George. - Adhatna nekünk tanácsot.

Próbáltam úgy hallgatni őket, mintha most hallottam volna, de eléggé nehéz volt kibírni. Beleharaptam az alsó ajkamba és kicsit elmosolyodtam. Olyan fura volt így hallgatni, hogy tudom, hogy mi voltunk, ők pedig nem is sejtik. Viszont annak nem örültem, hogy egyből a címlapra került a tegnap esti kalandunk. Őszintén nem gondoltam volna, hogy ennyire nyilvánossá fog válni, de ha visszagondolok, mindent úgy hagytunk, úgyhogy erre számíthattunk. Na mindegy, a lényeg az, hogy sose fog kiderülni az igazság. Hála égnek.

-De ez borzasztó. - akadt ki Hermione. - Ki tehetett ilyet és miért használt átkot?

Vajon ki? Senki nem találná ki, hogy én voltam. Rossz kislány lettem.. És ezt mind a pimasz szőke fiúmnak köszönhetem.. Kösz, de tényleg..

-Gondolkozz már, Hermione. - szólt rá Fred. - Hogy ne emlékezzen semmire és ne tudja elmondani, hogy mit látott. És még okos is..

Ezen a ponton már elnevettem magamat. Tudom, hogy nem kellett volna, de olyan vicces volt hallgatni. Köszönöm a bókokat. Igazan rendes tőle.

A többiek csak értetlenül néztek rám.

-Veled meg mi van? - nevetett George.
-Semmi. - nevettem tovább. - Csak vicces volt, ahogy mondtátok.

A legjobb duma. Az ikrek alapjáraton viccesek, úgyhogy csak beveszik. Ha nem, az ő problémájuk, nem az enyém.

-Talán tudsz valamit a tegnapi esetről? - tette fel a kérdést Fred kuncogva.
-Én? - néztem rá csodálkozva. - Honnan tudnám? Úgy nézek ki, mint aki tudná? Ugyan már.. - legyintettem nevetve és már hagytam volna ott a társaságot, de George is utánam szólt.

-Te ittál valamit? Úgy nézel ki.

Egy percig se ijedtem meg a kérdésétől. Hátranéztem és nevetve megjegyeztem:

-Dehogyis. Egy kortyot sem. - közöltem büszkén majd ott hagytam őket.

Fúú, én tényleg másnapos vagyok.. Le se tudom tagadni. Na sebaj, majd elmúlik. Legalább jól szórakoztam Dracoval. Ezért érdemes volt berúgni.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Where stories live. Discover now