* 42 *

184 23 0
                                    




Kai scoase din buzunar banda adezivă și se pregăti să atace, dar o subestimase mult pe Thalia. Sub aparența de mamă singură, inocentă, se ascundea o fire feroce, care abia aștepta să prindă ocazia de a ucide.


Deși cu zece centimetri mai mică, știa să se folosească de orice avantaj. Kai nu se așteptase să îi fie pusă o piedică care să îl trântească cu spatele de măsuța nenorocită, din sticlă. Thalia îi smulse masca, dezvăluindu-i chipul.



— Dar te cunosc, Kai Anderson, râse ea și îi lipi cuțitul rece de vena gâtului, pregătită să îl ucidă. Kai o lovi între picioare cu toată puterea, dar lama îi zgârie pielea, iar sângele începu să curgă.


Abia reuși să se ferească de cuțitul pe care Thalia îl mânuia cu îndemânare. Kai apucă la întâmplare o statuetă cu un înger de pe șemineu și o lovi în umăr pe femeie, dar aceasta nu scăpă arma.

Însă nici Kai nu scăpase statuia grea, poleită cu aur. Adversara lui îi înfipse cuțitul în abdomen, dar bărbatul o lovi în cap cu arma improvizată.




Thalia se prăbuși, cu creierii împrăștiați peste tot. Scârbit, Kai azvârli statuia și își scoase cuțitul din burtă; nu atinsese nimic vital, încă era capabil să meargă. Privi spre opera lui de pe podea, la femeia care murise instantaneu.


Misiunea asta de pedepsire a criminalilor se terminase prost. Kai Anderson devenise el însuși un criminal.

𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum