* 49 *

185 22 1
                                    

— Nu credeam că o rezolvăm și pe asta, oftă ușurată Hera aranjându-și cât de cât hainele murdare de sânge și tot felul de substanțe pentru a distruge cadavrul lui Stepan.

— Nu există ceva ce noi să nu putem rezolva, zâmbi Kai și bătu în ușă de patru ori, semnul pentru ca Michelle să îi deschidă.

Aceasta descuie aproape instantaneu, semn că îi aștepta. În spatele ei, se afla Delilah, arătând mai rău ca niciodată.

— Am rezolvat cam jumătate din toată situația, îi spuse Hera. Delilah doar aprobă absentă și merse înapoi la locul ei de pe canapea, de pe care nu se mișcase în ultimele ore.

— Acum vine partea mai dificilă, adăugă Kai. Cea în care tu, fosta iubită, trebuie să ieși perfect nevinovată. Nu cred că vei fi principala suspectă, totuși.

— Și atunci cine va fi? întrebă ea, reușind să rămână calmă, fără să mai verse lacrimi așa cum făcuse până acum.

— Monstrul din Sacramento, evident. A doua crimă a lui și încă nu a fost prins. Un adevărat maestru al ucisului...

— Taci, îl opri Hera. Nu e un lucru cu care să te mândrești, Kai.

— Nu vreau să se mai întâmple vreodată așa ceva, murmură Delilah. Am trecut prin destule. Merit puțină liniște... Poate ar trebui să plec în Europa pentru o vreme, sau chiar de tot.




𝐙𝐄𝐂𝐄 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄 𝟐 • 𝐔𝐂𝐈𝐃 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐓𝐈𝐍𝐄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum