60

186 10 2
                                    

Неса вървеше пред мен и Джош и когато посегнах да влезна във всекидневната Джош ме хвана за ръката.

-Какво има? - попитах го.

-Искам да поговорим за малко. - каза той и се обърна към Неса. - Ти върви. - каза ѝ и ме задърпа към стаята му.

-Джош какво има? За какво искаш да говорим? - влезнахме в стаята и той пусна ръката ми и аз седнах на леглото му.

-Полудя ли? - попита ме той.

-Какво имаш в предвид?

-Как реши просто така да простиш на Неса?

-Не знам. - вдигнах рамене. - След два дни си тръгвам от тук, а ако ѝ бях отказала и я бях от пратила нямаше да се чувствам добре.

-Любов, тя направи ужасни неща. - каза той и хвана лицето ми в шепите си.

-Знам. Каза че не ги е правила защото ме е мразила. Правила ги е защо много те е ревнувала. - обясних му.

-И защото много ме е ревнувала реши, че ще целуне Чейс, който по това време беше с Чарли. Така ли? - каза ми той, а аз се замислих. - Не ѝ вярвай.

-Няма да ѝ вярвам, но какъв е проблема просто да бъдем приятелки с нея? Няма да ѝ вярвам. Обещавам ти. - казах му, а той ми се усмихна и ме целуна.

-Браво. Така вече става. - пусна лицето ми и преплете пръстите си с мойте и слезнах е при другите.

Когато слезнахме във всекидневната видях Неса и Мади да си говорят, а Вики да ги гледа странно и се засмях, а тя ме погледна и дойде при мен и Джош.

-Бихте ли ми обяснили защо тя е тук? - попита и погледна към Джош ядосано, а той вдигна ръце в защита.

-Не ме гледай така. Не аз ѝ простих всички неща, които ни направи. - каза той и ме целуна по главата и отиде при момчетата.

-Какво си направила?-попита ме през зъби.

-Дадох шанс на приятелството между мен и Неса. - вдигнах рамене.

-Приятелство? С тази? Тази единствено може да бъде приятелка с Дявола. Ти полудя ли?

-Не съм, стига сте ми го повтаряли.

-Ама ти наистина си полудяла.- удари се по челото.

-А какво искаше да направя? Да я отпратя ли?-попитах я и погледнах към Брайс, който ми клатеше глава неодобрително.

Мечтата Where stories live. Discover now