42.

227 8 1
                                    

Вече пристигнах. И съм си у нас. Хубаво е да си си у дома. Но е по-хубаво да си си при приятелите и гаджето. Когато пристигнах се обадих на всички и те още бяха у hype. Казаха ми че много се радват и, че очакват да им звъня често. След това си писах с Джош, като той ми изнасяше реферат, как трябва да се обличам, кога трябва да се прибирам от навън, с кого не трябва да излизам (момчета) и някакви такива .

В момента съм легнала на леглото си и гледам белия таван. Мама преди малко дойде и ме извика за обяд, но аз ѝ отказах. Не ми се ядеше изобщо. След малко трябваше да излизам с  една приятелка, но и това също не ми се правеше. Казва се Нели (съжалявам, но нямаше какво друго имея да измисля). С нея също бяхме заедно от 1 до 4 клас, но след това тя се премести в друго училище. Пак по държахме връзка, но по-рядко. С Вики също се познават и те също са приятелки. Реших да звънна на Вики да си говорим, докато стане време.

-Ало? - чух гласа на Вики.

-Ало? Брат какво правиш?

-Нищо. Седим с момчетата и си говорим. Джош си е в стаята и аз не знам какво прави. Ти?

-Лежа, отчаяна от живота си сега и занапред. Нещо интересно?

-Нищо. Не всъщност има. Нейт и Тейлър дойдоха, малко преди да си тръгнем от hype. Между другото Тейлър каза че съжалява, че не е дошъл да те види и изпрати, и каза че ще ти пише по-късно.

-Аха. Ам... Вики.

-Да.

-Ще ми направиш ли услуга?

-Каква?

-Каза че Джош е горе нали?

-Да.

-Ще отидеш ли да го видиш какво прави, а ако те попита с кои говориш кажи му че гововориш а майка си и или нещо подобно. Но направи така че, аз да го чувам.

-Добре, качвам се. - изчакай докато се качи. За бога най-добрата ми приятелка се качва като слон по тези стълби. - Добра сега мълчи на високоговорител си и, защото съм пред вратата и ще я отворя. - подшушна ми тя и чух как отвори вратата. - Джош

-Да.

-Какво правиш? Спиш ли?

-Да спя. С отворени очи.-когато каза това, аз не се с държах и се засмях. - С кого говориш?

-Ъмм... Ъм... С Куинтън.

-Куинтън не е ли долу?

-Така де мама.

Мечтата Where stories live. Discover now