Влязох и не видях никои. Явно всички са излезли някъде. Взех си една чаша вода и седнах на дивана.
Взех си и телефона и започнах да го ръчкам,спокойно си седях докато...??? :Баллл. - някои ме хвана за раменете, а аз подскочих като попарена и излях водата върху себе си. Обърнах се за да видя кои е нахалника и видях хилищея се Josh. Мале ще го убия. Станах от дивана и тръгнах към него,толкова ядосана, че няма на къде. И той явно го забеляза.
Той:Хей. - каза и спря да се смее и леко вдигна ръката си. Гледаше ме с толкова сладък поглед все едно е малко дете и съм му взела близалката. Всякаш всички нерви се иьпариха.
Аз:Хей.
Тлй:Извинявай за преди малко. Не знаех че пиеш, но си беше доста смешно, как изля само водата си върху себе си и как подскочих. - каза и започна да се хили отново. Погледнах ги със най-сериозния поглед които имах.
Той:Добре де пирам. Ела да седнем и да ти налея още една чаша вода. - каза, а аз само кимнах и седнах. Видях го че отива към кухнята и се облегнах на зад. След малко дойде с една чаша вода и седна до мен.
Той:Е как са нещата с Тони.
Аз:Как да са?
Той:Ами карате ли се?
Аз:Не много. Защо? Вие с Nessa как сте?
Той:Добре.
Аз:А защо другите ги няма?
Той:Идлезнаха.
Аз:И Вики ли е с тях
Той:Да. - каза ми, а аз започнах да си търся телефона в чантата.
Той:Какво търсиш?
Аз:Телефона
Той:Нали преди малко ти беше в ръцете. - каза ми и започна започна да рови в чантата ми и да се оглежда.
Аз:А ето го. - каза и тръгнах към него, но точно в момента в които шех да го взема Josh го грабна.
Той:За какво ти е? - попита и го вдигна нагоре. Започнах да подскача за да го взема, но така и така не успях.
Аз:Да звънна на Вики. - казах и продължавах да скачам. Тъкма да го взема и той го прехвърли в другата си ръка.
Аз:Стига де Josh.
Той:За квко ти е да им звъниш?
Аз:Да ги питам кога ще дойдат
Той:Защо не ти ли е добре с мен?
Аз:Не съм казала такова нещо
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...