След като влезнах в къщата всички ме изгледах малко странно.
Мади:Къде беше до сега.
Аз:На вън до басейна.-казах ѝ и тръгнах към дивана за да си взема чантата за да си тръгвам.
Мади:Тръгваш ли си?
Аз:Да. Чао хора.
Всички:Чао.
Излезнах от къщата и тръгнах към нас. Не мога да повярвам, че имам среща с Тони Лопез! Мислех си аз и неусетно съм стигнала.
Влезнах в нас и си взех един душ. Излезнах и си облякох пижамата. Проснах се на леглото и си взех книгата. Прочетох малко и видях че е станало 01:15. Мале кога мина това време? Оставих книгата на нощното шкафче и заспах.
*На сутринта*
Станах, но този път към 10 и се оправих. Оставаха още шест часа до срещата ми с Тони, а аз бях меко казано притеснена. Не знам и аз защо. Но ме беше страх от това какво ще стане. Имах гадно предчувствие. Взех си телефона и видях че Тони ми е писал
*Чата*
Тони:В 18:00 ще съм пред вас.
Аз:Добре🤣
Тони:Не си забравила нали?
Аз:Не съм😅
Тони:Добре до тогава.❤️
*Карай на чата*
Боже, какво ли е това сърце. Мисля че започвам да си мисля че това момче на истина ме харесва.
По разгледах си социалните мрежи, докато не стигнах до новата публикация на josh, целува ха се с Nessa. Една самотна сълза се спусна по бузата ми. Боже толкова искам да съм на нейно място в момента. Звъненето на телефона прекъсна мислите ми.
Мади:Защо не си ми казала, че Тони те е поканил на среща? - почти извика
Аз:Не си ме питала
Ма:Чакай ме след пет минути съм при теб. - каза ми и ми затвори толкова бързо телефона, че не ме остави да ѝ отговоря. След около 10 монити Мади дойде.
Мади:Иазбра ли с какво ще бъдеш облечена, ами грима, прическата, обувките.
Аз:Ще облека просто едно хуфи и едни дънки и това е. Каза ми да се облека удобно. -казах ѝ аз просто.
Мади:Как така? - каза ми шокирано
Аз:Ей така. - казах ѝ аз и седнах на леглото, взех си телефона и видвх, че остават още 4 часа до срещата.
Аз:Искаш ли да гледаме филм. - казах и аз, а тя само ми кимна.
Седнахме на дивана и взехме пуканки. Пуснахме си някъв филм и започнахме да гледаме. Филма беше около два часа и половина. След като филма свърши Мади ме попита:
Мади:Притесняваш ли се? - еха това момиче всякаш ми чете мислите.
Аз:Не. - излъгах. Умирам от притеснение.
Мади:Лъжеш ме. - каза ми и се обърна към мен
Аз:Но как... - казах, ни Мади ме прекъсна
Мади:Всяко момиче се притеснява.
Аз:Охх. - изпувтях и за бих глава в коленете си.
Аз:Да притеснявам се и то много. - признах си още забила глава в коленете си.
Мади:Хайде ставай. - каза и ме по бутна
Аз:Защо?
Мади:да те оправим за първата ти среща
Аз:Офф. - казах, но взе пак станах. Отидохме в стаята ми и седнах на леглото, а Мади започна да рови нещо в гардероба ми
Мади:Леле момиче, защо имаш само худита и широки тениски? - каза и ме погледна невярващо.
Аз:Ами какво друго да имам?
Мади:Ами някоя къса блузка или някои потник. Въобще имаш ли къси гащи.-попита ме, а аз само вдигнах рамене.
След дългото ровене на Мади из гардероба ми и правене на гадни физиономии мисля че беше намерила нещо което на нея да ѝ хареса, а на мен не.
Мафи:Облечи тези - каза и ми подаде едни къси кащи и един потник. Леле това мое ли е въобще?
Мади:Хайде стига си ме зяпала с отворена уста, а ставай.
Аз:Не искам да обличам потника.
Мафи:Защо?
Аз:много е разголен
Мади:Офф. - изпувтя и се обърна към гардероба. След около пет минути ровене се обърна, но този път с нещо хубаво.
Мади:Това? - каза смръщено.
Аз:Става - казах и станах от леглото и влезнах в банята да се преоблека.
Мади:Момиче трябва да си показваш по често краката. - каза с отворена уста.
Аз:Добре ли съм?
Мади:Перфектна си.
Взех си трлефона и погледнах часа 17:45. Лал кога мина това време
Мафи:Хайде ела и косата. - каза и ме задърпа към стола и започна да изправя косата ми. След като свърши бях напълно готова, а часа беше 17:55. Погледнах се в огледалото леле това аз ли съм.
Обух се и излезнах навън и там видях спортната кола на Тони и Тони вървящ към мен.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...