4

316 6 0
                                    

Pohľad Amel

,,dámy bude to Ešte niečo?" opýtal sa nás mladý čašník a žmurkol na nás.
,,prosím brzdu. Nejaký džús." odpovedala som ja pretože Sima bola už na trosky.
,,hneď zo bude." žmurkol ešte raz a odišiel od nás.
,,j-ja. No chápeš mne sa páči tvoj brat." jazyk sa jej pletol a ani nerozmýšľala. Počkať!!! Ona teraz vážne povedala že sa jej páči môj brat?!?!?!
,,ideme domov si na šrot."  chcela som jej pomôcť postaviť sa ale ona si sadla na späť. Musím ale uznať že je ťažká a vysoká ale o tom nemusíme rozprávať.
,,nie ja nikam nejdem." hodila sa na sedačku v našom boxe.
,,ale ideš moja zlatá." znovy som ju chcela zdvihnúť ale ona sa ani nehla.
,,jedine so Šimonom." založila si ruky na prsiach a čakala. Prekrútila som nad ňou len očami a vytáčala číslo toho somára.
,,áno?" ozvalo sa z telefónu ale to nebol Šimon.
,,Tobias?" opýtala som sa tak aby ma nepočula.
,,no?"
,,kde mám brata?"
,,ten o sebe ani nevie. Chce ho zobrať domov ale 'on pôjde len so Simou'." napodobnil jeho hlas. Musel byť kvalitne vytočený.
,,tak máme úplne rovnaký problém. Vedel by si s ním prísť do Peoples? Ona bez toho somára neodíde." chytila som ju za ruku pretože sa skoro strepala zo sedačky.
,,daj nám desať minút a sem tam. Ty si opitá?" opýtal sa. Aši chcel vedieť či by som ju vedela doniesť pred klub.
,,mala som iba dva štamperlíky."
,,dobre. Takže budeš schopná ju doniesť pred klub?"
,,pokiaľ sa nebude hádzať sem a tam tak to zvládnem."
,,okej za desať minút sme tam." dopovedal a zložil. Keď je normálny tak je s ním aj normálna reč.
,,no poď." mobil som si strcila6do zadného vrecka a chcela som jej pomôcť vstať.
,,JA nikam nejdem!" povadala a hodila do seba ďalší pohárik..
,,príde sem Šimon a máme ich čakať vonku." prekrútila som očami a znova som ju ťahala hore.
,,môj Šimonko." postavila sa a ja som ju hneď podoprela.
,,upozorňujem ťa! Ak sa budeš hádzať do strán tak ťa tam nechám." pohrozila som jej a pomaly sme kráčali. Peniaze som nechala na stole a veci som nám zobrala.
,,opovážiš sa ho-" ani som to nestihla povedať a ona sa už hádzala do strán. ,,ja ťa tu nechám!" ona sa začala smiať horšie ako kôň.

,,ahoj." povedal Tobias keď nás videl vychádzať z klubu.
,,čau." povedala som mu tiež a on si pomaly bral Simu.
,,kde je Šimon?!" zakričala keď sú všimla že to je jej brat.
,,Šimon je v aute. Takže sa nehadž a pokene poď." zvýšil na ňu hlas lebo to s ňou inak nejde.
Naložil ju do auta a zamkol zadné dvere kde obidvaja sedeli.
,,ďakujem za pomoc." povedala som a kabelku som si prevesila cez plece.
,,nemáš zač. Ideme k nám či k vám?" opýtal sa ma a vyťahoval kľúče od auta.
,,poďme k nám. Nikto by tam nemal byť." povedala som a nastúpili sme do auta.

Tak čo k tomu viac. Prepáčte za chyby.

Kristie

Bratz Where stories live. Discover now