Pohľad Simona
Zobudila som sa. Šimon si asi myslel že mi bude lepšie. Je mi horšie, 'moja sestra' a môj brat odišli. Kto mi bude teraz pomáhať s dievčenskými vecami..šla som dole ako bez duše. Cele čierne oči od Maskari. Šimon ku mne prišiel a zatiahol ma do medvedieho objatia. "myslíš že sa niekedy vrátia? Odišli kvôli tomu autu?" hovorila som Šimonovi do hrude. "Určite, tiež som nečakal takúto ich reakciu" povedal pravdivo. "Skusiš zavolať Tobiasovi?" prosila som ho a pozerala som sa mu do očí. Prikývol a vytočil jeho číslo
Hovor
Tobias: ano?
Šimon: čo robíte?
Tobias: Amel je zle. A ako je na tom Sima?
Šimon: je cela zničená. Totálne na dne
Tobias: Amel mi povedala že nejak nemá chuť tam teraz ísť.
Tobias: to plače Sima?
Šimon: áno...
Tobias: dáš mi ju?
Šimon: neviem, ona je naštvaná aj na teba
Tobias: aha.. Ja musím ísť za Amel cau
Šimon: cau
Koniec hovoru
"Prečo sa toto stáva mne? Prečo ja mám take nápady" davala som si to všetko za chybu. "Neboj, všetko bude dobré" objal ma a utešoval. Plakala som cely deň. Teraz je večer a cinkol mi mobil kde mam tapetu s Amel. Smska bola ta že mam malo percent. Ked som uvidela tapetu opäť som sa rozplakala. Tento krát sa spustili slzy aj Šimonovi. Asi mu to je tiež ľúto." Čo keby si urobíme takú menšiu dovolenku do Bratislavy?" povedal Šimon. Len nam nejak vypadlo z hlavy že je tam Tobias a Amel. Zbalili sme sa a šli tam na víkend. Bol piatok. Šimom zobral jeho auto dali sme si tašky do kufra a šli sme. Trvalo to niekoľko hodín s Trenčína do Bratislavy. Celú cestu sme sa rozprávali a konečne som na to nemyslela. Šli sme na benzínku a tam Šimom natankoval a šli sme si ešte niečo kúpiť. Po niekoľkých hodínach je už večer a my sme pri hoteli. "Dobrý, je tu voľná jedna izba?" pýtal sa Šimon recepčnej, mohla mať kolo 40-tky. Prišli sme do izby a bola celkom pekná a luxusná. "Nejdeme už spať?" povedala som unavené ked som vyšla s kupelky v pyžame. "Ty môžeš ja sa idem ešte pozerať" povedal a ďalej sledoval televizor. "Dobru" povedala som a do sekundy som bola tuhá. Ráno 9:00 sme vstávali. Hygiena, zuby, vlasy, oblečenieKeď som vyšla s kúpeľne Šimon ešte spal. Vďaka bohu už som sa zľakla že som si tu Vape zabudla. Dala som so do nej bananovu náplň a šla na menší balkón. Ked som do fajčila Šimon sa akurát hrabal s postele. "Dobré ráno" povedal Šimon ospalým hlasom. "Dobre" Už mi bolo lepšie. "Som šťastný keď už niesi taka smutna" povedal a dal mi pusu do vlasov. Odišiel do kupelky. Bolo 9:30 a my sme šli na raňajky. Ešte že su tu raňajky do 10-tej. Ja som mala chlieb s nutelou a Šimon tiež. Po raňajkách sme šli do izby iba pre mobili a peniaze. Rozhodli sme sa ísť na menšiu prechádzku po Bratislave. Prechádzali sme nejakým obchodom ked v tom sa pred nami zo zákruty ukázali Tobias a Amel. Ja som sa pripučila k Šimonovi a Tobias sa celkom ľutostne pozeral. Iba sme okolo seba prešli ako keby sme sa nikdy nevideli. Ked sme zašli za rok spustili sa mi trochu slzy z očí. Šimon ma tam objímal. Rozhodli sme sa zo Šimonom si kúpiť iste boty.
Len inej farby no ale to nevadí. Hneď sme si ich aj obuli. "Celkom mi vyhladlo, ideme sa niekde najesť?" spytal sa ma Šimon. "Kľudne" povedala som a šli sme do nejakej reštaurácie kde sme ich stretli zase. Zase tam sedeli Tobias a Amel. Bolo mi to ľúto... "To bude dobre, iba si to vezmeme sebou" povedal mi. Prišli sme k tomu pultu čo si tam objednavaš jedla. "Dobrý poprosili by sme (vyberte si nejaké vaše obľúbené jedlo)" povedal Šimon tej pani. "Hned to bude" povedala a odišla niekde do zadu.
Pohľad Šimon
Videl som ako je to ľúto Simi, že sme okolo nich bez slova prešli. Najlepši kamaráti na život a smrť a teraz ľudia ktorý sa teraz robia že sa nepoznajú. Dival som sa na nich. Vyzerali šťastné.
Pohľad Simona
Konečne po 10-tich minútach nám to dala ta pani a my sme šli naspäť do hotela. Šimon sa ma snažil zabávať. Trochu sa mu to podarilo. Inak som trichologička v Trenčíne. Trichologia je starosť o vlasy. Preto ich mam tak dlhe, lesklé a zdravé. Prišli sme na hotel a rozhodli sme sa si pozrieť film. Pustili sme si Rapunzel. Milujem tu rozprávku. "Ja tak žerem tu rozprávku!" zapištala som šťastné keď som videla čo pustil Šimon. Asi má ma už prekuknutu. "Som rad že si šťastná" objal ma. Ľahli sme si na posteľ a prikryli perinou keďže sa vonku silno rozpršalo. "Toto som vždy chcela zažiť. Dážď, Rapunzel a ty" povedala som a objala som ho. On mi dal pusu do vlasov...Myslíte že Sima a Amel sa budú ešte baviť?
Prepáčte za chyby 🦋
Baja 🧚♀️
A sledujte ma ig: bajamitacova
Tt: baja_mitacova
YOU ARE READING
Bratz
Teen FictionAmel a Sima sú dve najlepšie kamarátky ktoré majú bratov. Konkrétne najväčších sukničkárov na škole. Čo sa stane ak spolu strávia týždeň na chate v horách? 9.4.2021-13.4.2021