6

314 6 2
                                    

Pohľad Amel

,,no a čo sme ešte včera spravili?" spýtala sa nás Sima.
,,tak ty si povracala Toviasove auto a keď som ťa brala preč si sa hádzala do strán." zapla som  kávovar a do pohára sa už lialo karamelové latte.
,,a aj?" opýtal sa pre tento krát Šimon.
,,no okrem toho že si skoro zabil čašníka pretože si mu ukázal fotku mojej sestry a on na to povedal že je sexy. Tak z nejakého dôvodu si povedal že milujem tvoju sestru a že ty miluješ moju sestru." Tobias da postavil vedľa mňa a oprel sa o kuchynskú linku.
,,nemyslíš vážne?" opýtal sa so zúfalým pohľadom.
,,myslí." zasmiala som sa a vypla kávovar.
,,a ty si toho mala koľko?" pozrela na mňa moja milovaná kamarátka.
,,dva poháriky a ty si mala celú fľašu vodky. Takže tam nieje o čom." mykla som plecami a odpila som si z kávy.
,,už si rozmýšľala ako chceš osláviť osemnástku?" opýtali sa ma všetci naraz.
,,už som odpovedala a veľmi dobre viete že nerada slávime svoje narodeniny." odsekla som.
,,hej. Ale nevieme prečo. Teda okrem Šimona." povedala Sima.
,,nechcem to riešiť." zobrala som si kávu a odišla som do obývačky.
,,ale no tak!!" zakričala z kuchyne. Po pár minútach sa vedľa mňa prehol gauč. Pozrela som sa na danú osobu a bol to Tobias.
,,už ťa to tam s nimi nebaví?" uškrnula som sa.
,,nemusím sa hádam pozerať na to ako sa moja sestra ide zožrať s tvojim bratom." prevrátil očami a zobral mi moje latte z rúk.
,,nemyslíš vážne?!" opýtala som sa ho zo zvýšeným hlasom.
,,teraz čo? To latte alebo našich súrodencov?" uškrnul sa tiež a napil sa z môjho. Opakujem MÔJHO latte.
,,aj aj."
,,na. A to s nimi myslím smrteľne vážne." dal mi naspäť moje latte.
,,ďakujem. Takže asi nemám ísť do kuchyne?" nohy som si pritiahla k telu a šálku som si schovala do rúk.
,,ak nechceš vidieť živé porno." mykol plecami a sledovali sme The big bang theory.
————————–———————
,,no konečne!" vykríkol Tobias keď sa dotrepali z izby.
,,asi by sme vám mali niečo povedať." povedala Sima so sklopenou hlavou.
,,my dvaja sme.... Ako to povedať. Ah. Tvoríme pár pár hodín." Šimon nahodil taký ten previnilý výraz.
,,nemyslíte vážne?" povedala som neveriacky.
,,tak. Ja som po ňom pokukovala už dlhšie len som ti to niky nepovedala a Šimon vraj po mne tiež." sadla si ma Šimona ktorý sedel v kresle.
,,ako... Vieš že mne to nejak nevadí len nech niesom teta v sedemnástich alebo osemnástich." mykla som plecami a ďalej sa venoval a seriálu.
,,ak jej niečo spravíš prišiel si o život kamarát či nekamarát." hodil po ňom vražedný pohľad.
,,f-fajn neboj nič jej nespravím."

Sorry za chyby. Prvý párik ktorý vznikol... Nikto nevie ako. Možno to bude v ďalšej časti ktorú bude písať Baja.

Ktistie

Bratz Where stories live. Discover now