8

237 7 1
                                    

Pohľad Amel

Polka cesty je už za nami. Šimon so Simou sedia v predu a ja s Tobiasom v zadu. Úžasné kombinácie. Hrala som sa na mobile a scrorovala som Instagram keď som zacítila na rameni tlak. Pozrela som sa na Tobiasa, ktorý ležal na mojom ramene a sledoval čo robím na mobile.
,,čo sa ti nepáči?" opýtala som sa keď sa mračil na fotku môjho kamaráta s ktorým tancujem v jednej skupine.
,,lajkuješ fotky iným chalanom." odpovedal a dal preč lajk.
,,je to môj kamarát a nemáš byť prečo žiarlivý keďže medzi nami nič nieje." dala som naspäť lajk a scrorovala ďalej.
,,argh." hlavu si položil tak aby videl na cestu a pomaly zaspával.
———————————————
Zastavili sme na benzínke. Chalani spia a tak Sima natankovala a ja som si zatiaľ zbehla kúpiť Monstera. Nič nieje lepšie ako bieli Monster. Zaplatila som a čakala som na Simu, ktorá platila tiež.
,,šoféruješ. Ja už nevládzem." hodila mi kľúče a sadla si do zadu. Nerada šoférujem ale šoférovať viem. Aj vodičák mám. Šimon bol rozvalený na jeho sedačke a Tobias ležal cez dve sedačky. Sima si sadla tak aby si je ho hlavu položila na stehná a uvelebila sa tam. Monster som si otvorila vonku a sadla som si za volant. Odpila som si s neho, položila som si ho medzi nohy a mohli sme vyraziť. Postupne som pila svojho Monstera počas celej jazdy. V aute hrala iba tichá hudba a všetci spali. Sém tam si niekto chrápol ale inak nič.
Je 21:34. Mám kopec energie a najradšej by som teraz sedela niekde v bare, pila vodku a tancovala-aj keď nikdy v kluboch netancujem keďže mi to príde trápne-s chalanmi. Rovná cesta diaľnice, ktorá už nieje tak plná bola krásne osvetlená. Na nebi už svietili hviezdy, a keďže je spln tak svietil aj obrovský mesiac. Ticho v aute ktoré stále sprevádzala hudba bolo úplne dokonalé. Odpila som si zo svojho Monstera a vzadu sa niekto pohol. Pozrela som sa teda do spätnáho zrkadla a videla Tobiasa ako otvára oči.
,,dobré ránko. Alebo skôr večer?" uškrnula som sa a Monstera zase položila medzi nohy.
,,dobré. Prečo šoféruješ ty a nie moja sestra?" pretieral si oči a pomaly si sadal.
,,bola unavená a dala mi kľúče s tým že mám šoférovať." prezradila som si a trochu som pridala.
,,koľko sme spali všetci?" opýtal znova a upieral na mňa svoj zrak.
,,tak vy dvaja ste spali zhruba." pozrela som sa na hodiny. ,,štyri hodinky a Sima tri a pol." mykla som plecami a naďalej dávala pozor na cestu.
,,ty si tu vydržala v podstate sama tri a pol hodiny hej?" opýtal sa neveriacky.
,,aj tak sa to dá nazvať." pozorne som sledovala cestu a znova som si preradila.
,,nemôžem sa vymeniť so Šimonom?" zakňučal.
,,Šimon spí." pozrela som sa na Šimona ktorý si akurát pochrupkol.
,,zastav kde sa najbližšie bude dať." oprel sa o sedačku. Trošku som sa porozhliadla a všimla som si miesto kde sa dá zastaviť.
Tak som teda trochu spomalila a vyšla som von z cesty.
Tobias si v momente vystúpil a otváral predné dvere. Opatrne si zobral Šimona na ruky ako princeznú a preniesol ho do zadu. Šimon si niečo mrmlal a následne sa uložil na Simoniné stehná.
,,jednoduché." uškrnul sa Tobias a zatvoril za sebou dvere.
,,hej." vyrazila som ďalej.
,,ty máš Montera a mne si nekúpila?" zatváril sa veľmi urazene.
,,nie nekúpila pretože si spal." odpila som si z neho a dala naspäť na miesto kde bol. Aj keď tam už dlho nezostal lebo si ho ten somár zobral.
,,hej! Môj monster!" zakričala som po tichu.
,,čo je moje je aj tvoje." žmurkol na mňa a odpil si z neho. Prevrátila som očami. Keď si dal pár hltov vrátil ho naspäť. To tak strašne divné!!!!

628 slov. Damn.
Okej ďalej pokračuje Baja.

Kristie

Bratz Where stories live. Discover now