Bölüme başlamadan önce bir soru sormak istiyorum. Kitaptan Elif, Ege, Zeynep ve Elif'i çıkartalım mı? Eğer cevap gelmezse çıkartıcam haberiniz olsun.
İyi okumalar.✨
İçeriye girmemizle konfetiler patladı. Neredeyse herkes buradaydı. Hep bir ağızdan herkes 'İyi ki doğdun Burçin' diyordu. Herkese teşekkür ettim.
"Doğum günün kutlu olsun yengecim" ilk sarılan Batu olmuştu.
"Çok teşekkür ederim" dedim mahcup bir sesle. Tan ve Keremle de sarıldıktan sonra sandalyelerimize oturup konuşmaya başladık.
"Eee Burçin sen şimdi 19 mu oldun?"
"Evet"
"Vay be çok hızlı geçiyor zaman, daha dün küçücük çocuktum hiç birinizi tanımıyordum." hüzünlenmiş gibiydi Tan.
"Abicim sus istersen" gülerek konuşmaya başladı Kerem. Pasta kesildi ve bir süre daha sohbet edildikten sonra herkes evlere dağıldı. Kerem, Batu, Tan, Egehan ve ben kalmıştık. Onlarda geç olduğunu söyleyerek evlerine gittiler.
"Her şey için çok teşekkürler sevgilim"
"Sen mutlu ol yeter ki ben her şeyi yaparım"
"Seni çok seviyorum" diyerek dudaklarına yaklaştım. Çok nazik ve yavaş öpüyordu. İşe dilinide kattı ve öpüşmemiz derinleşmeye başladı. Ellerini popoma getirip ve sıkmaya başlamasıyla ağzına inledim.
"Seni çok özledim bebeğim" tekrar dudaklarıma yapıştı. Bir eli göğüslerime giderken diğer eli popomdaydı.
"İçine girmek istiyorum"
"Immh. Burada olmaz sevgilim"
"Kimse yok eve kadar dayanamam"
"Lütfen eve gidelim"
"Off tamam. Ama bunun acısını evde çıkartacağım." diyerek beni kucağına aldı ve koşarak arabanın yanına ilerledi. Arabaya binmemiz ile eve doğru ilerlemeye başladı. Çok hızlı sürüyordu.
"Sevgilim biraz hızlı gitmiyor musun?" elimi alıp erkekliğine koydu. Çok kabarmıştı.
"Sence bu halde yavaş gidebilir miyim?" yirmi dakikada geldiğimiz yolu beş dakikada geri dönmüştük. Egehan arabadan indi ve beni kucağına alarak evimize ilerlemeye başladı.
"Ben kendim de yürüyebilirim"
"Olsun bebeğim yorulma diye aldım" deyip gülmeye başladı.
"Egehan indirir misin beni"
"Tamam ya geldik zaten" bir eliyle kapı açıyor diğer eliyle de beni tutuyordu. Kapıyı kapatıp beni kapıya yapıştırdı. Tekrar dudaklarımı öpmeye başladı. Elleri ise vücudumda dolaşıyordu. Beni bırakmadan odamıza doğru ilerlemeye başladı.
Nazikçe beni yatağa bıraktı be elbisemi çıkarmaya başladı. Ardından ellerini göğsüme çıkardı. Dudakları tekrar dudaklarımı esir aldı. Dudaklarımı bırakıp boynumu emmeye başladı.
"Immh" boynumu emdikten sonra göğüslerime doğru indi. Bir eli göğsümü yoğururken diğeri bacaklarımda dolaşıyordu. Yavaşça kadınlığıma doğru ilerlemeye başladı. Eliyle külotumu çıkardı ve klitorisi uyarmaya başladı. Ben ise altında kıvranıyordum.
"Ah-h Egehan-n"
"Efendim bebeğim"
"Seni istiyorum" böyle devam ederse eline boşalıcaktım.
"Kasma kendini bebeğim"
"Ahh-h"
"Elime boşal hadi"
"Egehan-n"
"Hadi bebeğim kasma kendini, elime boşal" daha fazla dayanamayarak eline boşaldım.
"Mm tadın çok güzel". Altından kalkıp kucağına oturdum ve tekrar öpüşmeye başladık. Ağzından kendi tadımı alabiliyordum. Kendimi ona sürtmeye başladım. Erkekliğini hissedebiliyordum. Üstündekileri çıkardım ve tekrar sürtünmeye başladım.
"Bebeğim sadece sürtünmenle bile boşalabilirim." bir şey demeden sürtünmeye devam ettim.
"Ah-h dayanamıyorum. Lütfen içine gireyim"
"Daha yeni başlamıştım ama". Egehan sözümü bitirmeden beni altına aldı ve birden girdi. ÖKÜZ.
"Ah-h yavaş ol ya"
"Özür dilerim bebeğim ama seni çok özledim" restoranda dediği gibi acısını çıkartıyordu.
Kulağıma doğru "Geliyorum bebeğim" demesiyle ikimiz aynı anda boşaldık. Nefeslerimiz düzelene kadar konuşmadık. Egehan içimden çıktı ve yanıma yattı.
"İyi ki doğdun güzel kadın. Seni çok seviyorum"
"Bende seni seviyorum" kafasını göğsüme koydu ve kollarımda uyudu.
Evett bu bölümünde sonuna geldik. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Teen FictionVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨