BÖLÜM 8: KISKANÇLIK +18

8.4K 62 5
                                    

İyi okumalar.✨

HATIRLATMA:"Hadi valizlerimizi hazırlayalım, yoksa yetiştiremiyeceğiz" dedi ve birlikte valizlerimizi hazırladık.Ardından ikimizde duş alıp uyuya teslim olduk.

Sabah Egehan'ın seslenmesiyle zorla gözlerimi açtım."Bebeğim hadi geç kalıcaz, kalk artık" diye bağırıyodu."Tamam ya bağırma bana!"

"Burçin iyi misin bağırmadım sana" dedi.Galiba bana öyle gelmişti."Neyse bana öyle geldi galiba" deyip geçiştirdim.Hızlıca kahvaltı yaptık ve valizlerimizi alıp Ege'nin evine gittik.Ezgi de dün Ege'de kalmıştı.Onlarında valizlerini arabaya koyduktan sonra havaalnına doğru yola çıktık.Uçağa bindik ve yerlerimize yerleştik.Ezgi ve Ege bizim bir sıra önümüzde oturuyodu ve benim isteğim üzerine de bizde en arkada oturuyoduk.

"Sevgilim sence ailen beni sevicek mi?"

"Merak etme çok sevicekler, eminim"

"Çok korkuyorum ya beni sevmezlerse"

"Bebeğim biraz rahatla, sakin ol" diyip dudağıma minik bir öpücük kondurdu.Üç saatlik yolculuğun ardından uçaktan indik ve Egehan'ın ailesinin yazlığına gittik.Herkes çok rahattı ama ben hiç olmadığım kadar tedirgindim.Yanıma Egehan ve annesi geldi.

"Merhaba Burçin ben Aynur, Egehan'ın annesiyim tanıştığıma memnun oldum." 

"Merhaba efendim, bende tanıştığıma memnun oldum" diyip sarıldık birbirimize.Ardından yanımıza Egehan'ın kardeşı ve kuzeni geldi yanımıza.

"Selam ben Buğra, bu salak sevgilinin kuzeniyim." dedi ve onlada sarıldık.

"Galiba seni daha önce görmüştüm." dedi.

"Evet seni bi yerden hatırlıyorum galiba."

"Olabilir" 

"Ooo sohbet iyi gidiyor galiba" dedi Egehan hafif kıskanarak.Kuzenindende kıskanmaz herhalde diye düşündüm ve kardeşine "Selam sende galiba Yaprak olmalısın"

"Evet" dedi gülümseyerek.Ardından valizlerimizi alıp odalara yerleşmek için eve girdik.

"Sen benimle kalıcaksın Burçin"

"Olmaz annenlere ayıp olur"

"İtiraz istemiyorum kalıcaksın"

"Egehan cidden ayıp olur"

"Ayıp falan olmaz benimle kalıcaksın bu kadar"

"Off tamam"

"İnsan kocasına off der mi ya ne kadar ayıp" dedi gülerek.

"Duyamadım?"

"Şey yani gelecekteki kocasına dedim"

"Anladım"

Odaya geldiğimizde valizleri koyup üstümü değiştirdim.

Üstüme beyaz bir sıfır kol t-shirt ve altıma mavi bir kot şort giydim.

Üstüme beyaz bir sıfır kol t-shirt ve altıma mavi bir kot şort giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin