İyi okumalar.✨
"Kuzum hadi hazır mısın"
"Ayakkabılarımı giyip geliyorum hemen" bu gün Egehanla evleniyorduk. Ayakkabılarımı da giyip odadan çıktım.
"Çok güzel olmuşsun kuzu"
"Teşekkürler kuzum sen de çok güzel olmuşsun. Egehan nerde"
"Kerem'in yanındaydı gelir birazdan"
"Tamam kuzum"
"Bebeğim çok güzel olmuşsun" arkamdan gelen sese doğru döndüm.
"Sen de çok şık olmuşsun sevgilim" yanıma yaklaştı ve anlımdan öptü. Ardından elimi tuttu ve misafirlerin olduğu yere doğru ilerledik. Çok abartılı bir şey istememiştim. Aslında düğün de istememiştim ama Egehan ufakta olsa bir şeyler istemişti. Sahil kenarında sade bir düğündü.
( Aga geçiyorum buraları çok sıkıcı, düğün işte şarkı müzik flann )
Düğün bitmişti ve sonunda eve gelmiştik. Egehanla yaklaşık 1,5 aydır birlikte olmuyorduk ve cidden onu özlemiştim. Odaya çıktığımız gibi dudaklarına yapıştım.
"Bunun devamı gelicek dimi? Yoksa bir dahaki sefere 1 hafta o güzel poponun üstüne oturamazsın"
"Seni istiyorum işte sevgilim" tekrar dudaklarına yapıştım. Egehan da elleriyle vücudumu keşfe çıkmıştı. Elleri göğüslerimde durdu ve bir süre orada oyalandı. Ardından elbisemin fermuarını açtı ve üstümden çıkardı. Kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Yatağın yanındaki çekmeceden ip çıkardı ve ellerimi bağlamaya başladı.
"Niye bağlıyosun şimdi beni"
"Değişiklik olsun bebeğim" ellerimi de yatak başlığına sabitledikten sonra tekrardan göğüslerimle ilgilenmeye başladı. Ben ise altında kıvranıyordum. Göğüslerimden kadınlığıma diliyle yol aldı. Külotumun üstünden öpmeye başladı. Tek eliyle külotumu da çıkardı. Artık karşısında çıplaktım. Eliyle klitorisimi uyarmaya başlamıştı.
"Immh Egehan"
Elini iyice hızlandırdı. Titremeye başlamıştım. Boşalmak üzereyken elini çekti.
"Devam et neden durdun"
"Daha yeni başladık bebeğim hemen bitmesini istemem" dedi piç sırıtışını atarak. Tekrardan dudaklarıma yaklaştı. Öpmüyordu sadece birbirlerine değdiriyordu. İlk hamleyi benden bekliyordu. Daha fazla dayanamayarak başımı kaldırdım ve öpüşmeye başladık. Elleri tekrar göğüslerimi bulmuştu.
"Egehan"
"Efendim bebeğim"
"Ellerimi çözer misin"
"Hayır"
"Yatak başlığından çöz o zaman" hızlıca ellerimi yatak başlığından ayırdı. Üstüne çıktım ve sürtünmeye başladım.
"Sürtünmenle bile boşalabilirim bebeğim" pantolonunun düğmesini açmaya çalıştım ama ellerim bağlı olduğu için pek mümkün olmuyordu. Egehan ise sırıtyordu.
"Yardım eder misin?"
"Ediyim bebeğim" diyerek düğmesini açıp kemerini çıkarttı. Erkekliğini ağzıma aldım ve yalamaya başladım. İyice hızlandım. Egehan tekrardan ayağa kalktı ve ellerimi yatak başlığına sabitledi. Ardından içime girmeye başladı.
"Imhh Egehan"
"İsmimle inlemene bayılıyorum bebeğim" sona yaklaşmama az kalmıştı ama Egehan yine yarıda bırakmıştı.
"Devam et artık"
"Çok çabuk boşalıyosun güzelim" diyerek tekrar eliyle klitorisimi uyarmaya başladı.
"Bunun intikamını alıcağımı biliyosun dimi sevgilim?"
"Biliyorum bebeğim" elini çekip tekrar içime girdi. İyice hızlanmıştı. Sona yaklaşmıştım ve sonunda ikimizde boşaldık. Egehan ellerimi çözdü ve kucağına aldı.
"Nereye gidiyoruz ben çok yorgunum"
"Duş alıcaz güzelim" küveti suyla doldurdu ve içine girdik ve sırtımı Egehan'ın göğsüne yasladım.
"Seni çok seviyorum güzelim"
"Bende seni seviyorum sevgilim" güzelce yıkandıktan sonra Egehan beni yine kucağına aldı ve yatağımıza götürdü. Gözlerimi açamıyordum. Egehan üzerimi giydirdikten sonra kendi de giyindi ve yanıma yattı.
"İyi geceler bebeğim" saçlarıma bir öpücük kondurdu ve kendimi uykuya bıraktım.
Dün Grinin Elli Tonu serisiyle 365 Gün ü izledim. Aboo onlar neydi kızz neyse bu bölümünde sonuna geldik. Aklıma artık fikir gelmiyor eğer istediğiniz bir bölüm varsa yorumlara veya bana özelden yazarsanız sevinirim yoksa bir sonraki bölümde final yapmayı düşünüyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Teen FictionVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨