Threat

298 33 12
                                    

~ Sonun yaklaştığını görebiliyorum, aşk için ağlıyorum bebeğim ~

____________________________________

Elimdeki poşetleri Sofia için bekleyen arabacıya uzattım ve Jenatte'in yanına doğru yol aldım. Son alışverişleri de yapmıştık ve neredeyse her şey hazırdı, düğüne bir hafta vardı ve Sofia çok heyecanlıydı. Her ayrıntı için bir sürü seçenek biriktiriyor, onları ölçüyor tartıyor sonra seçiyordu.

Bu sırada ben ve Jenatte de onunlaydık. Sofia ve Jenatte iyice yakınlaşmış, dost olmuşlardı.

Beklediğimin aksine Jaden durmaksızın beni rahatsız etmemişti, aksine 3 haftadır görmemiştim onu. Her ne kadar içime sular serpilse de tedbiri elden bırakmamaya da gayret ediyordum. Çünkü o sağlıklı biri değildi, ne yapabileceğini kestiremezdim.

Jenatte ile arabanın bizi beklediği sokağa doğru yürüyorduk. Koluma girmiş gözlerini etrafta gezdirerek yürüyordu. Bense sadece karşıma bakmış bir an önce arabaya varmak için hızlı hızlı yürüyordum.

Arabayı olması gereken yerde göremeyince içimi bir huzursuzluk kapladı. Jenatte'e korkuyla baktım, o gayet sakin görünüyordu.

"Gecikti herhalde beş dakikaya burada olur. Gel biz şu banka oturalım." dedi kolumdan çekiştirirken.

Oysa ben telaştan hareket edecek gibi değildim. Karşı kaldırımdaki silüet gözlerini bana dikmiş öylece bakıyordu. Jenatte bir sorun olduğunu anlamış olacak ki baktığım yöne baktı, onu görür görmez yüz ifadesi değişti. En son babasıyla kavga ettiği gün büründüğü haldi bu.

Kolumu bırakıp karşıya geçmeye yeltenmişti ki onu yakaladım.

"Jen, uğraşma o iyi değil, ne yapacağı belli olmaz uzak durmak en iyisi." dedim onu yanıma çekerken.

"Onu daha önce de gördüm Lily, bizi takip edip duruyor sen telaşlanma diye söylemedim ama çok olmaya başladı bu adam, yerini bilmesi lazım." dedi elimi kolundan çekerken.

Ona yeniden engel olmama fırsat vermeden hızlıca karşıya geçti. Sakin sakin konuşuyormuş gibi duruyordu fakat elindeki çantanın kulpunu koparacakmış gibi sıkmasından sinirinin hat safhada olduğunu anlayabiliyordum. Jaden'ın yüzündeyse o iğrenç gülümsemesi vardı yine.

Jenatte sesini yükseltmeye başladığı zaman yanlarına gitmem gerektiğini anladım.

"Seni son kez uyarıyorum, Lily'den uzak dur yoksa sonuçlarına katlanırsın."

"Jenatte gel lütfen, gidelim artık." dedim Jaden'la göz göze gelmemeye dikkat ederek.

"Sorun yok, sadece uyarıyorum Lily sen beni karşı tarafta bekle." dedi zoraki gülümsemeye çalışırken.

"Lisa artık o kadar da yalnız değilsin sanırım hm?" dedi Jaden alay eder bir ifadeyle.

"Seni hiç ilgilendirdiğini zannetmiyorum, beni rahat bırak." dedim tükürür gibi.

Küçük bir kıkırtı bıraktı dudaklarından.

"Benimle olmadığın sürece senin peşinde olacağımı bilmiyor musun Lisa'm?" dedi ellerime uzanmaya çalışırken, hızla uzaklaştım ve Jenatte'in koluna girdim.

"Sen laftan anlamıyor musun?!"  dedi Jenatte hiddetle.

"Küçük sırrınızı biliyorum Jenatte Hanım." dedi biz karşıya geçmeye yeltenmişken. İkimiz de bir anlığına duraksadık.

"Babanızdan nasıl kaçtığınızı biliyorum, haberi olsun ister misiniz? Yardımcınızla kaçtığınızı, üstelik Harry Davies ile boşandığınızı da bilmesini ister misiniz? Yoksa inatlaşmaya devam edecek misiniz?"
dedi Jenatte ona doğru yürürken.

Mendacious | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin