5.7

184K 9.1K 1.6K
                                    

NASIL TAK DİYE BURADAYIM SANİYEDE YAĞĞĞĞ

SATIR ARASI YORUM, VOTE YA DA TAKİP ÜÇÜNDEN BİRİNİ YAPARSANIZ FATİH PERİSİ AKSAM SİZİ ZİYARET EDİCEKMİS

Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.

Başlıyoruz iyi okunmalar:)

--

Geldim mi demişti o? Hızlıca pencereme doğru koştum. Perdeyi, camı açıp gönlümün sultanına baktım. Gelmişti!  Beni bırakmamıştı.. Gülümseyip;

''Geç içeri, geliyorum.'' dedi. Sırıtarak içeri geçip, kapımı kilitledim. Annem falan girer şimdi içeri Allah korusun.  Fatih içeri girdi. Hızlıca ona sarıldım. Elleri sırtımı bulurken, burnunu tam kafamın ortasına gömdü.  

''Gideremedik hasretimizi, o kapıdan ilk girdiğimizde sarılıp, bırakmamak istedim seni. Çok özlemişim seni iki gözümün çiçeği.'' Her ne kadar belli etmesem de çok özlemiştim onu. 

Ses çıkartmayıp, daha sıkı sarıldım.

''Yatsak mı? Malum birkaç gündür uyumadım.'' Sırıtıp, onu bırakamadan yatağıma doğru adımladım. Bırakmak istemiyordum.  Ben zaten pijamalarımlaydım. Fatihe bakarak, gömleğinin düğmelerini çözdüm. Gözleri yine eladan yeşile dönüyordu;

''Sana zaman ayırmayı çok istiyorum güzelim ama bu sefer kendimi tutamayabilirim ve baban yan odamızda.'' dedi. Az önce babam yok muydu Fatih bey? 

Gerçekten yorgun olduğu gözlerinden belli olduğu için rahat durmaya karar verdim.

''Aç mısın? Yemek yedin mi, getireyim mi bir şeyler?'' dedim. Kıyar mıyım ben sana simli kediciğim? Gülümseyerek;

''Sadece uyumak istiyorum.'' dedi. Gömleğini çıkardıktan sonra çorap, ayakkabı kemer gibi şeyleri de çıkartıp, yatağıma attı kendini.

Sırıtıp, hızlıca üzerine uzandım.  Ellerini belime sarıp, iyice yerleşmemi sağladı. Kafamı boynuna gömerek, kokusunu çektim içine. Cennet kokulum benim. Ne çok özlemiştim seni.

''Keşke gelmeseydim.'' Fatihin dediği şeyi duyunca kafamı kaldırıp, ona baktım. ''Hı?'' Neden öyle bir şey demişti? Bir parmağıyla burnuma vurup, kafamı geri boynuna yatırdı.

''Bakmasına kızım öyle kedi gibi.'' Üzülmüştüm neden öyle dedi ki durduk yere?

''Ben yorgunum uyumak istiyorum ama yanımda böyle bir melek yatarken onu izlemek yerine uyumak günah değil mi?'' Mutsuz moodum bir anda gitmişti. Sırıtarak;

''Yiyeyim mi seni Fatih?'' Gülerek saçlarımı okşadı.

''Ye güzelim ama şimdi değil uyuyalım.'' dedi. Ses etmeden başımı boynuna daha çok bastırdım. Bir kaç dakikanın ardından Fatihin nefes alış verişleri normale dönmüştü. Hemen uyumuştu.

Çok mu yordular seni komutanım?

Yattığım yerden sakince kalkıp, çalışma masama gittim. Fatih sanki gittiğimi hissetmiş gibi homurdanarak, yastığıma sarıldı. 

Sandalyeme otururken elime kağıt kalem aldım. Bir elim yanağımda gülümseyerek Fatihe baktım. Kalemim kimi çizmesini biliyormuş gibi onu çiziyordu. 

Yaklaşık bir buçuk saatinde çizdiğim resme baktım. Çokta güzel olamasa da güzeldi. Esneyerek, sandalyemden kalktım. Sessiz bir şekilde yatağıma uzandım. Uzandığım gibi Fatih belimden tutarak kendine çekti.

Sessiz bir şekilde mırıldanıp, sarıldı. Ben bu adama boşuna simli kediciğim diyordum?

***

Kapımın tıklatılmasıyla, hızlıca kalktım. Siktir Fatih! Hızlıca onu uyandıracakken yanımda olmadığını fark ettim. Gitmişti.

''Kiraz bu kapıyı neden kilitliyorsun kızım? Hayır yani bayılsan bir şey olsa nasıl bileceğiz? Sana diyorum. Kiraz!'' Tövbe yarabbim ya!

Hızlıca kalkarak, kapıyı açtım. ''Ölmedim korkmayın.'' dedim alayla. Annem göz devirerek;

''Ölmediysen kahvaltıya gel. Güya genç kızım var kahvaltıyı ben hazırlıyorum!'' Annem söylene söylene giderken, oflayarak kapıyı kapattım. 

Fatihi aramak için masanın üstünde ki telefonu almaya gittim. Masanın üstünde kocaman yeşil kalemle yazıyı fark edince durdum.

'Çok güzel uyuyordun, kıyamadım uyandırmaya. Otele geçiyorum, seni arayacağım.' yazıyordu. Gülümseyip notu düz çizdiğim resmin arasına koymak için resmi aradım fakat o sayfa kağıtlarımın arasında yırtılmıştı. Lan biri resmi çalmış diye düşünecekken Fatihten başkasının almayacağı geldi aklıma. Ah Fatih üzümlü kekim..

Hızlıca whatsapp'a girdim. 

Siz:

Siz: Yastığıma nasıl sarılmışsın :(

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: Yastığıma nasıl sarılmışsın :(

Siz: Sen sırf yastığım için benimle birliktesin.

Komutanım: Sanada günaydın küçük canavar.

Siz: Canavar olduk şimdi iyi.

Komutanım:

Komutanım: Gün geçtikte daha da morardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Komutanım: Gün geçtikte daha da morardı.

Komutanım: Bu ne kızım?

Komutanım: Ödeşmemiz gerekiyor..

Siz: Ödeşelim Komutanım.

Komutanım: Ödeşelim küçük canavar :)

BÖLÜM SONU

Komutanım -texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin