6.1

187K 8.4K 3.8K
                                    

Kitabımda reklam yapmanızı istemiyorum. Başka kitaplardan vibe aldım gibi saçma sapan yorumlarda yapmayın. Dalgasına 1 haftada yazdığım bir kitap.

Başlıyoruz iyi okunmalar:)

Başlıyoruz ABİ ALLAH İÇİN MEDYAYA BAKIN 

---

Ağlayan çocuğun yanına oturup, göz yaşlarını sildim.

''Öğretmenin Ege kafama lego attı!'' Dudaklarımı büzüp egeye baktım;

''Ege arkadaşına bir şey söylemeyecek misin?'' Ege kollarıyla çiçek yapıp;

''Neden dileyeyim öğretmenim bana cemcel mi cercel mi dedi!'' Dudaklarımı büzüp, kafasını okşadım Egenin.

''Tamam ama kafasına vurma.'' Çocukları orada bırakıp; masama oturdum. En azından mutlulardı. 

Telefonumu elime alıp, mesajlara girdim. Bugün Fatihle hiç konuşmamıştım. O gün beni yatırdıktan sonra başımda saçımı okşayarak, uyumamı beklemişti. Sonrasında da askerini bulmaya gitmişti galiba.

O askeri benimde bulup, teşekkür etmem gerekiyordu. 

Elimde ki telefon titrerken bakışlarımı telefonuma çevirdim. Fatih mesaj atmıştı. Çocuklarda bir sorun var mı diye baktım. Hepsi eğleniyordu. O yüzden rahatlıkla mesajı açtım.

Komutanım: Nasılmış benim güzelim?

Siz: İyiyim.. Neredesin sen?

Komutanım: Bende çok iyiyim sağ olun Kiraz hanım sorduğunuz için.

Siz: Sormadım

Siz: Neyse sorayım

Siz:

Komutanım: Evet daha iyi oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Komutanım: Evet daha iyi oldum.

Komutanım: Bu gün  kapına bıraktığım paketi al, giyin ve Volkanın seni getireceği yere gel.

Siz: Maalesef mir hastasıyım gelemem.

Komutanım: Mir hastası ne kızım?

Komutanım: İyi misin? Doktora beraber gidelim dur.

Siz: Dur öyle büyük bir şey değil mir hastalığı yani

Siz: Emir hastalığı.. Emir alamıyorum ben.

Komutanım: Tövbe estağfurullah.

Komutanım: Kiraz hanım müsaitseniz akşam gelebilir misiniz?

Siz: Bakarız

Siz: Şimdi gidip çocuklarla boyama yapmam lazım.

Siz: Çav.

Komutanım -texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin