3🎸

2.3K 98 1
                                    

Y/n:nän pov:

Kotona pesin meikit ja vaihdoin yö vaatteet. Syötiin iltapalaksi Tommin tekemiä vohveleita. "öitä Tomppa" huusin. "Öitä Lalli" Tommi huusi. Nukahin heti ku menin sänkyyn. Aamulla heräsin kun mun puhelin soi. Tuntematon numero. "Y/n Lalli" vastasin "hei y/n tää on Joel" puhelimen toiselta puolelta kuului. Joel pyysi mua ja Tommia studiolle treeneihin puolessa tunnissa. "Tommi perkele herää" huusin Tommin sängyn laidalla. "Mitä vittua Y/n" tommi huusi. "Joel pyysi meijät studiolle puolessa tunnissa" sanoin ja vedin Tommin peiton pois. "okei okei mä nousen" Tommi sano, nousi ja laitto vaatteet päälle. "sulla on 10 min aikaa, syödä, pukea, pestä hampaat yms ja sit me lähetään" huusin. "Okei okei rauhotu!" Tommi huusi vessasta. Tommi söi ja pesi hampaat. Mä menin jo laittamaan kenkiä. "Ootko valmis" Tommi kysy. "100%"sanoin ja avasin oven. Tommi laitto kengät ja sit me lähettiin autolle." miksi helvetissä Joel halus meijät sinne näin aikasten. Ja näin lyhyellä varotus ajalla" Tommi kysy. "Vittu ku mä tiiä, sun pitää kysyä siltä" sanoin. Ajattiin studiolle ja just ajoissa. Käveltiin sisään ja kaikki ei ees ollu siel vielä. Joel ainoastaan. "miksi, miksi Joel näin aikasin. Kellon on 9.00 ja halusit meijät tänne" Tommi sano. "No tota mulla oli maailman paras idea ja mä haluis kertoo sen teille" Joel sanoi. "sä oisti voinu tekstata sen ääliö" Tommi sano. "No vittu ihs. Ootetaan että muutkin tulee tänne" joel sano. Parin minuutin päästä ovesta astu aleksi. "HEI. JOEL" aleksi sanoi. "mikä sulle tuli" Joel kysy alelta. "vittu kuka herätti toiset puol yhdeksän just ku ois voinu nukkua" ale räyhäsi. "rauhotu" mä sanoin. "Ai hei y/n, säki tulit" ale sano. "joo, eihän tommi ois täällä ilman mua. Se nukkuis" mä sanoin ja aloin nauramaan. Pian Niko ja Olli tuli. "missä sa saatana porko on" Niko kysy. "ei vielä täällä" ale sano. Ei menny ku 10 sekuntia nii. Porko astu sisään. "vihdoin" Niko sano. "miten niin vihdoin te tulitte tyyliin 10 sekuntii sitte" sanoin. "moi" porko sano. "kerran ku kaikki on nyt täällä niin lupasin mun kaverille että mennään kahville tänään niin Tehkää mitä Tehkää moro" sanoin ja lähin pois.

Joelin pov:

"ensinnäki miksi helvetissä meijän piti tulla studiolle yheksältä aamulla. Ois voinu nukkua" porko kysy. "ihan samaa mäki sanoin" aleksi sano. "Mulla oli maailman parhain idea" mä sanoin. "ja mikäs se on" olli kysy. "venaa mä unohdin sen" sanoin. "vittu Joel me voitais nukkuu tällä hetkellä" Tommi sano. "Ai niin joo mulla ei ollu mitään asiaa" sanoin ja nauroin. "Mitä helvettiä" olli huusi. "mun piti vaan kertoo yks juttu teille, Tommi älä pahastu" sanoin. "Okei?" Tommi sano hämmästyynenä. "mä rakastan y/n:nää" sanoin. Mä näin ku Joonaksen naama väänty ainaki kymmeneen eri tunteeseen yhtäaikaa. "Okei" Niko sano. "onhan se aika söpö" Olli sano. "oisitte aika cc" aleksi sano. "vai sellasta" Tommi sano ja Alko tuijottaa omia kenkiä. "Ootko ok sen kanssa" kysyin Tommilta. "joo oon mä" Tommi sano. "porko, miks sä et puhu" ale kysy. "ei mitään" Joonas sano. "mä meen takas nukkumaan" Joonas jatko ja lähti pois.

Joonaksen pov:

Ei, ei, ei, ei, ei. Ei Joel voi olla kusessa mun tyttöön. Y/n on mun me käytiin piknikilläki kahestaan. Ihan tosi mä meen nyt hetkeksi nukkumaan ja sitte meen ettii y/n:nän. Ajoin kotiin ja menin nukkumaan. Meni ehkä kaks tuntiin niin heräsin. Soitin heti y/n:nälle.

Joonaksen ja y/n:nän puhelu:

Hei y/n!

Moi hattarapää! Mitä teet

Kuhan mietin jos olisi halunnu lähteä ulos mun kanssa.

Joonas porko pyydätkö sä mua treffeille?

No siis tavallaan.

No siis. Tottakai mä lähen hattarapään kanssa treffeille.

Okei nähään 30 min. Mä tuun hakee. Laita jotain mukavaa me ollaan monta tuntia yhessä.

Okei moi.

Moi moi.

Y/n:nän pov:

Ei vittu oikeesti mun oma hattarapää porko pyysi mua ulos. Kuinka söpöä. Jotain mukavaa, no laitoin ison mustan t-paidan ja Valkoset farkut. Meikkasin vähän ja siihen se aika menikin. Pian oli aika lähteä. "Minne sä meet noin hyvän nökösenä" Tommi huusi jonka en edes tienny tulleen kotiin. "treffeille" sanoin. "kenen" Tommi sano. "vittuko mä sulle kaikkea kerro" sanoin ja lähin parkkipaikalle odottamaan porkoa.
...
😌 mut kiitos ku luitte viimestä kahta osaa. Älä unohoa antaa tähteä jos tykkäsit

You did What!? // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now