19🎸

1.3K 48 2
                                    

Y/n:nän pov:

Olin niin helvetin väsynyt että nukuin kolme tuntia. Eli kello oli 5 iltapäivällä ku heräsin. Ku heräsin niin porko oli vaan soittamassa kitaraa. "hyvää iltapäivää enkeli" tuo sanoi. Hymyilin ja kaivauiduin peiton alta pois. "Hyi vittu" sanoin ja juoksin vessaan. "y/n mikä on?" joonas huusi ja juoksi mun perässä. Joonas juoksi vessan ovelle ja avas sen sepposenselälleen. "vittu" tuo totesi hiljaa ja kyykistyi mun viereen kun oksensin.

Joonaksen pov:

Y/n itki lattialla ja oksensi suoraan vessanpönttöön. Tuon meikit olivat valuneen pitkin poskia ja naama oli punainen. "y/n joitko eilen?" kysyin. Tuo pudisti päätään ja oksensi jälleen. "vettä" y/n sanoi. Nyökkäsin ja lähdin keittiöön hakemaan lasia. "kiitos" tuo sanoi ja sylki oksennusta ja vettä suusta vessanpönttöön. "kaikki ok" y/n sanoi ja nousi seisomaan. "ihan varma?" kysyin. "joo" tuo enkeli vastasi. Mentiin syömään ruokaa jääkaapista ja katottiin netflixiä. "Niko muuten tulee ihan kohta" sanoin. "Ai niin joo" y/n sanoi hymyillen. "miksi muuten Niko sanoi olevan sun kanssa nykyään melkein 24/7" kysyin. Y/n veti hupparin hihat ylös ja näin pitkät punaiset haavat hänen käsissään. "MITÄ" sanoin shokissa. "anteeksi" tuo sanoin ja laski hihat takaisin. "hei ei se mitään mutta Saanko.." sanoin ja osoitin käsiä. Y/n nyökkäsi ja nostin hihat takaisin ylös. Halasin tuon käsiä ja katsoin haavoja tarkasti. "puukko?" kysyin. "mitä?" y/n sanoi. "käytitkö puukkoa" kysyin selvemmin. Tuo nyökkäsi. "miten niin?" y/n kysyi. Nostin omat hihat ylös jotta käteni joissa on samanlaiset haavat mutta arpena pitemmän ajan takaa. "Hui, mäki vissiin saan tollaset muisto merkit" y/n sanoi. "tahtoisit tai et mutta niin se on" sanoin. "miksi?" y/n kysyi surullisena. "mullaki on joskus ollu pahoja päiviä" sanoin apeana. "teillä on muuten tänään treenit" y/n sanoi kun katsoi puhelinta. "Niko tulee hakee meijät 20min" tuo jatkoi. "okei" Sanoin. Nappasin omat kamat y/n:nän huoneest, jotka olin tänne kuskannu. Hetken päästä Nikon auto ajoi pihaan ja me käveltiin alas. "hei" y/n sanoi ja meinasi istua taakse mun viereen. "y/n etupenkille" Niko sanoin,niin kuin joku 40v äiti ku lapsi ei tottele. "okei isi" y/n sanoi vitsillä ja istui etunpenkille ajajan viereen. "hei isi" sanoin nauraen. "Joonas se on sulle ihan Niko" Niko sanoi nauraen. "no Vittu sitte" sanoin. "miski etupenkille?" y/n kysyi. "ihan omaksi hyväksi Jos Joel näkee meijät."niko sanoi. "okei" y/n sanoi ja laittoi turvavyön kiinni. Ajatus siitä kuinka tarkka pitää joelin ja y/n:nän välillä pitää olla oli kauhistuttava.

Y/n:nän pov:

Ajettiin studiolle ja Joel oli odottomassa ovella. "hei rakas" sanoin ja suutelin nopeasti. "hei" Joel sanoin ja avasi kaikille oven. Joonaksen naamasta näkee kuinka kateellinen hän on ja kuinka paljon rakastaa mua. Käveltiin studioon ja istuin sohvalle, Ollin viereen. "Veljet raakkat mulla on asiaa" Joonas ilmoitti innoissaan. "kerropas" Niko sanoi ja otti paremman asian. "no siis tiiätte että ollaan aika lailla junnattu samassa kohtaa aika kauan" Joonas jatkoi asiaansaa. "joo niin tiedetään" Tommi sanoi. "haetaan umk:hon" Joonas sanoi innoissaan. "no siis miksi ei" Niko sanoi ja hymyili. "joo vois, se tois musiikkia ja bändiä esille" Joel sanoi. "millä biisillä" Aleksi kysyi. "no siis kyllähän sä tiiät" Niko sanoi ja tuijotti Alea silmiin. "aaa joo niinpä" Aleksi vastasi. Pojat haki umk:hon ja siinä se sitten oli. "Sielu myyty" Tommi huusi innoissaan.
...
Mä tiiän että mä sanoin yhdelle että tulee aamulla lisää mutta mä en pystyny kirjottaa nin nyt saatte taas yöksi luettavaa😪🖤 heivhei lusikka lapset 🥄

You did What!? // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now