44🎸 Haluisitko Sä

1K 65 2
                                    

Mietintää puvusta we never end juhlaan. Treeniksellä. Kysymys Haluisitko sä muutama mun kanssa yhteen.

Y/n:nän pov

Ei ollu kyllä kauheen hyvä idea käydä suihkussa joonasken kanssa yhtä aikaa. Varsinkaan ku Tommi oli just tullu kotiin. Ei varmaan ollu kauheen kiva kotiin tulo lahja. Tai no toivotaan että ei tuo kuullut mitään. Miten se vois olla kuulematta, Joonas on aika äänekäs.

"Mennään mun luo, pitää kaivaa vaate kaappeja" Joonas sanoi puke'essaan vaatteita päälle. "Anna ku eka puen" Sanoin nauraen. "Mihin sulla on hoppu?" jatkoin. Joonas ravasi ympäri mun huonetta ettien toista sukkaa. "Pitää tietää mitä laittaa we never endiin" tuo sanoi ja veti sukkiaan jalkaan kerran oli sen toisenkin jo löytänyt. "Joonas we neeve endiin on vielä reilu kaks kuukautta! Ei ole hoppu" sanoin ja kaadoin tuon sängylle leikkimielisesti. "Hehe niinpä onki" Joonas sanoi ja nauroi. Päätin olla ilkeä joten nousin sängylle seisomaan ja hyppäsin suoraa mahalteen Joonaksen päälle. "Mistä hyvästä tuo oli?" Joonas huusi kivusta. "Ei kuule yhtään mistään" sanoin ja suukotin tuota. Joonas levitti kädet ja avasi suun ihan kuin olisi loukkautunut.

"Y/n?" Joonas kysyi samalla kun oli viemässä minua iltavuoroon töihin. "mmmhm?" mumisin myöntävästi. "Eikös ookki aika ärsyttävää ku joutuu ajella mun ja sun asunnon välillä" Joonas sanoi ja tunsin hänen kätensä reiteni päällä. "Onhan se" sanoin ja laskin toisen käteni joonasken oman päälle hymyillen. "Haluisitko sä muuttaa mun kanssa yhteen?" Joonas kysyi. Ihan tosi muuttaa samaan taloon tuon kanssa. Mitäköhän siitäkin tulis. Netflixiä 24/7 ja cuddles. "Todellaki mä haluun" sanoin silittäen Joonaksen kämmenselkä peukalollani. "Ylihuomenna?" Joonas sanoi ja katsoi nopeesti muhun punaisissa valoissa. "Käy" Vastasin lyhyesti.

...

"Moro y/n" Paras kaverini sofi joka työskentelee samassa kahvilassa kuin minä sanoi tiskin takaa. "Moikka" sanoin ja kävelin takahuoneeseen hakemaan työ vaatteita. "Mites sä ja Joonas" sofi kiusoitteli. En tiedä mitä olis pitänyt sanoa. "pojat kutsuttiin we never end  juhlaan. Mä meen joonasken kanssa sinne" sanoin pokkana puke'essani vaatteita. Käännyin hiljaa olevaan sofiin ja nään tuon suu auki silmät pyöreinä kattomassa mua. "Ootko tosissasi? We never endiin?" sofi sai sanat ulos suustaan. "Sinnepähän hyvinkin" sanoin ja menin peilin eteen solmimmaan hiuksen kiinni. "Mutta se hän ihan täynnä kameroita" sofi sanoi ja varmaan tarkoitti mun ja joonasken suhdetta. "Aaa joo niin onki, katotaan mitä Me tehdään" Sanoin ja kävelin kasan taakse.

"Btw me muutetaan Joonaksen knss yhteen ylihuomenna" sanoin ja aloin putsaamaan kahvikuppeja vielä kirkkaamiksi. "Miksi sä sen nyt vasta kerrot" sofi sanoi ja tuli viereeni seisomaan taas suu auki. "Koska päätettiin se niinku 15min sitte" sanoin. "aha" sofi sanoi.

...

Kello lähenteli jo kello kasia ja pimeä oli laskeutunut Oulun kaduille. "Laitetaan puoti kiinni" sofi kysyi minuuttia enne kahdeksan. "Joo" sanoin ja kävelin ovelle kääntämään 'open' lapun 'closed' lapuksi. Oltiin ainoat työ tekijät iltavuorossa ja nyt sekin on loppu. "Nähään myöhemmin, tai no huomenna" Huusin astuessani takan ovesta ulos ja hypätessäni Joonaksen autoon. Näin kun sofi vilkutti mulle ikkunasta.

"Mites päivä meni" Tuo huomaavainen poikaystäväni kysyi. "Ihan hyvin, ei ollu paljon porukkaa" sanoin ja painoin radion päälle. Istuimme hiljaa, satunnaisesti laulaen autossa. "Väsyttääkö?" Joonas kysyi kun minun silmät painuivat melkein jo kiinni. "Joo" Vastasin ja haukottelin.

"nukkumaan siitä, isi käskee" Joonas sanoi ja kantoi mut sänkyyn. Olin jo niin väsynyt että en jaksanut enää tehdä mitään. Joonas riisui minut ja puki yövaatteisiin, pesi hampaani, peitteli ja antoi hyvän yön suukon huuliini. Sitä mä kaipasin.

...

MUHAHAHAHAAA oon tosi ärsyttävä. Anyway mulla on vieläki niitä lusikoita🥄🥄🥄🥄🥄 joten antakaa tähti jos piditte🥄🥄🥄🥄🥄

You did What!? // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now