13🎸

1.5K 49 6
                                    

(sisältä todella paljon kiroilua, lukuisia tappo uhkauksia, s3ksiä)

Tommin pov:
Katsoin kun y/n itki lattialla ja hänen meikit valuivat pitkin poskia. "MITÄ! MITÄ JOEL TEKI" huusin. "samaa ku viimeksi mutta pahemmin" y/n huusi kyyneleet poskilla ja todella kuluneella äänellä. Olin shokissa en tiennyt mitä tehdä. "y/n, y/n rauhoitu ja kerro mitä tapahtui" sanoin hänelle ja annoin ison halin. Hetkeä myöhemmin y/n lopetti itkemästä. "okei y/n nyt sun pitää kertoa mitä tapahtui" sanoin vielä halatessani häntä. "selvä" y/n sanoi ja otti ison henkäyksen. "Eli olin kävelemässä mun parhaalle kaverille noelille? Tiiäthän" Hän sanoi. Nyökkäsin. "tiiät että sinne pitää mennä soratien kautta jos ei halua kiertää montaa kilometriä" Hän jatkoi. "joo tiedän" sanoin ja istuin y/n:nän viereen lattialle. "kuulin ku Joel huusi että mä odottaisin häntä. Sanoin että en halua puhua hänen kanssaan ja jatkoin matkaa" sanoin. "Joel juoksi mut kiinni ja tarttui mun ranteesta, pyysin häntä päästämään irti mutta Joel sanoi että ei irrota siitä josta rakastaa. Vastasin että ei olis tehny sitä aikasempaa niin ois saanu pitää sut" y/n selitti. Hetken meni tajuta että mä ja Joel ei oikeesti olla enään yhessä. Yhtäkkiä aloin niiskutta mutta käski y/n:nää jatkamaan. "loppuen lopuksi se meni huutamiseksi kunnes joel tarttu musta kokonaan kiinni ja liu'utti kätensä..." y/n yritti jatkaa lausetta mutta ei selvestikkään halunnu sanoa sitä. "hei mikä on" kysyin. "Joel liu'utti kätensä mun hameen alle" y/n sai sanottua. "niin teki mitä?" huusin "liu'utti..." y/n sanoi mutta katkaisin lauseen. "joo mä kuulin mutta en pysty uskomaan sitä" sanoin. "ja sit Joel suuteli mua pitkään. Yritin päästä siitä pois mutta Joel on pitkä ja mua vahvempi." y/n sanoi jo kyyneleet jälleen silmissä. Mullaki oli valunu pari kyynelettä poskelle ajatellessani tätä kaikkea. Samalla olin vihainen. "Joel myös nosti hänen kätensä ylemmäs jonnekki johon ei sais koskea ollenkaan" y/n sanoi ja alkoi itkeä runsaasti. "MINÄ VITTU SITÄ VAIVAA" huusin. "kengät jalkaan ja ulos!" sanoin. "minne me mennään?" y/n kysyi. "ei sillä mitään väliä mennäänpähän ny" sanoin ja napparin auton avaimet kaapista ja laiton kengät. Kävelin nopeasti autolle ja istuin ajajan paikalle. "Tommi rakas kerro minne me mennään!" y/n kysyi monta kertaa. "istu autoon" sanoin. Y/n nousi etupenkille ja lähdimme ajamaan. "mut täähään on joeli kerrostalo" y/n sanoi. "aivan oikein nyt mennään" sanoin ja tartuin y/n:nää kädestä. "mitä ei! Ei mennä joen tapaa mut!" y/n rimpuili irti mun otteestani. "kyllä me mennään" sanoin ja jatkoin matkaa. "jos et tule niin teen sen yksin" sanoin avatessani ala ovea vara-avaimilla jotka mulla vielä oli. "voi vittu sun kanssa Tommi" y/n sanoi ja kävi perässäni. Koputin joelin oveen. "Tommi mitä sä täällä teet" Joel sanoi heti kun avasi ovensa. "mitä luulet" sanoin ja menin peremmälle. "ku en minä tiiä" Joel vastasi hölmönä. Y/n astui sisään ja joel tuojotti häntä. "y/n et oo oikeesti tossisas" Joel huusi. Y/n alkoi itkemään heti. "MIKÄ VITTU SUA VAIVAA" huusin suoraa joelin naamaan. "MÄ EN VOI SILLE MITÄÄN!" joel sanoi. "AI ET VAI! Y/N ON MUN PIKKUSISKO JA SÄ SAATAN PASKA AHISTELET SITÄ!" huusin. "HAISTA SITÄ PASKA" Joel sanoi pokkana. "JOEL OIKEESTI MIKÄ SUA VAIVAA" sanoin. "AI SÄ HALUUT TIETÄÄKI, 1. MÄ RAKASTAN Y/N:NÄÄ JA 2. Y/N ON VARATTU JOONAKSELLE. 3. SE ON SUN PIKKU SISKO! JOS EI OLIS MÄ OISIN JO RAISKANNU SEN!" joel huusi. "SINÄ VITUN PÄSSI JOS KOSKEKKI VIELÄ Y/N:NÄÄN NIIN SÄ KUOLET" sanoin. Huomasin y/n:nän itkevän meitä katsellesansa, punainen naama ja silmät, nenästä valui räkä ja kyyneleet valuivat leukaa saakka ja siitä lattialle. "VITTU SÄ OOT KUOLLU TÄN PÄIVÄN LOPPUESSA" Joel sanoi. "SAATAN PASKA" sanoin ja löin joelia naamaan. "ei eläkää!" y/n huusi. Siitä synty kauhea tappelu ja uskoin että koko helvetin kerrostalo kuuli. "POJAT LOPETTAKAA MÄ TEEN IHAN MITÄ VAAN!" y/n huusi. Molemilta meiltä valui jo verta monesta paikkaan. "Ai ihan mitä vaan" Joel kysyi. "ihan mitä vaan että lopetatte" y/n sanoi. "Sulla on kaks vaihtoehtoa" Joel jatkoi. "selvä" y/n sanoi. Katosin noita kahta hämmästyneenä. "vaihtoehto 1. Mä hakkaan Tommin sairaala kuntoon tai vaihtoehto 2. Sä eroot Joonaksen kanssa ja oot mun ja pelkästään mun" Joel sanoi. "ei vittu mä oon tuhoon tuomittu" sanoin hiljaa. "Miks ei voi vaan olla rauhaa"
y/n sanoi. "Sulla on tasan 10 sekuntia aikaa valita 1 vai 2" Joel sanoi. "2" y/n sanoi. "kiitos" Joel vastasi. "ja nyt Tommi voit lähteä" Joel jatkoi. Nousin ylös lattialta ja lähdin pois hakatuksi tullon pelosta. Katsoin viimeisen kerran y/n:nän kärsivää ilmettä ja lähdin.

Y/n:nän pov:

Mä en oikeesti tiedä miksi mä teen tätä. "nyt sun pitää soitta Joonakselle" Joel sanoi. "selvä" vastasin nii kuin apteekin hyllyltä.
"hei y/n" kuului toisesta päästä puhelinta.
"hei Joonas" sanoin. "meidän pitää puhua" jatkoin. "ihan mitä vaan babes" Joonas sanoi. "meijän täytyy erota" sanoin apeana puhelimeen koska en olis koska kaan halunnu tehä sitä. "mitä miksi!?" kuulin hätäisen Joonaksen äänen puhelimesta. "kumpa voisinki keroa hei hei" sanoin ja päätin puhelun. "hyvä tyttö" Joel sanoi. Tuo tarttua mun kädestä ja vei keittiöön. Kohta olin joelin ja seinän välissä. "noh rakas mihin me jäätiinkin" Joel sanoi ja minua alkoi pelottaa, mä en halua menettää mun netsyyttä tällä tavalla mietin. Tunnen joelin käden mun paljaalla reidelle saman hameen Alla kun aikasemmin. "tää hame on tullu jo tutksi" Hän sanoi. Joelin kasvot tulivat lähemmäs omiani ja hän suuteli minua. Tein saman koska pelkäsin häntä. Samaan aikaan Joel tiputti hameeni alas joka oikeasti alkoi pelottaa. Kuulin samaan aikaan joelin farkkujen vyön avautuvan. Nyt olin jo niin peloissani että oisin voinu kusta housuun. Joel repi mun t-paidan auki ja avasi topin. Olin jo valmis itkemään kivusta ja ikävästä tunteesta joka vaan lisääntyi.
...
Heh sain uuden osan aikaseksi saman päivän aikana. Mutta olen todella pahoillani tästä🖤 mua pelottaa omat ajatukset. Mut huomenna tai ylihuomenna lisää en tiiä miten jaksan. Huomenna on kuitenki koulua niin pitää tehä läksyt ja kaikki. Niin jos huomenna niin se on joskus keskellä yötä jälleen. Todella paljon kiitos 2k lukiaa!  😚🥄 Hei heiiiiiii!

You did What!? // Joonas PorkoWhere stories live. Discover now