❦︎ 2.0 ❦︎

627 56 11
                                    

Marinette Dupain Cheng

Eve geldiğimde bir tuhaflık hissettim. Evet, onunla arkadaş olmuştum ama bu çok farklıydı. Kalbim hızlandı sanki. Yüzüme o kadar yaklaştığında yanaklarımın, hatta yüzümün tamamının alev aldığına yemin edebilirim.

Ama neden? Neden böyle tuhaf hissediyorum?

Buna bir anlam yükleyemiyorum. Kafam karışıktı, kendimi yatağa attığımda Tikki karnıma kondu.

"Ne düşünüyorsun Marinette?"

"Şey... Kara Kedi ile arkadaş olduk ama ben farklı, tuhaf hissediyorum. Fakat bunun yanında böyle duygularla ilk kez temas ediyorum."

"Marinette bende bu dediklerine anlam veremiyorum, çünkü kwamilerin bu tür duyguları hissetme güçleri yoktur. Belki de bunu birine sormalısın."

"Haklısın, sağol, Tikki." deyip ona sarıldım ve öptüm. Sonrasında kendimi uykuya bıraktım.

Adrien Agreste

Su anda odamın kapılarını açmış balkonumda oturuyordum. Gece, Dolunay'ı izliyordum, bir yandan da düşünüyordum.

Lanet olsun! Buna birşey bulmam lazım.

Ben gökyüzüne bakarken, odamın kapısından kafasını uzatmış seslenen Felix'in sesi yankılandı.

"Kuzen saat geç oldu, herkes yattı ben-" Konuşurken kafasını uzatıp yatağa bakmıştı, ben onu uzakta izlerken beni fark edip omzuma elini koydu. "Adrien neden ayaktasın?"

Felix çocuk mocuk gibidir ama istediğinde bana akıl da verir.

"Düşünüyorum..."

"Neyi?"

"Onu, Uğur Böceği'ni."

"Vay! Adını öğrendin mi?"

"Felix cidden hiç şaka kaldıracak durumda değilim." Karşımdaki sandalyeye oturdu.

"Ne oldu?"

"Ne mi oldu? Ben mâsum bir cana, bir kıza kıyabilecek miyim? Cidden Felix, ben kötü müyüm?"

"Saçmalama."

"Şu anda arkadaşız, yani o öyle sanıyor. Of, ben bile emin değilim."

Oflayarak önüme döndüm. "Onun güvenini kullanarak yapabilirim ama bunu yapmak istemiyorum." Felix hiçbir şey demeden çıkıp gitti.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Oy/Vote vermeyi unutmayın.

🔥𝐈𝐍𝐓𝐈𝐊𝐀𝐌🔥 ~ ☯︎ 𝑳𝒂𝒅𝒚𝑵𝒐𝒊𝒓 ☯︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin