❦︎ 2.2 ❦︎

555 51 9
                                    

Marinette Dupain Cheng

"B-ben... Ben kimseye âşık falan değilim, sadece sordum. Hepsi bu."
"Emin misin? Bence değil."

Alya yaklaşıp elini omzuma koydu.

"Bana anlatabilirsin Marinette."

"Belki zamanı geldiğinde..."

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Aradan birkaç hafta (Y/N: Yani 1 buçuk, 2 aydır dışarı çıkabiliyor.) geçmişti. Bu süre zarfında yeni hayatıma alışmış bir düzen kurmuştum. Fakat o günün geleceğini tahmin edebiliyordum.

Büyük babam odama girdi.

"Marinette. Neredeyse 2 ay oldu. Sana bu Mucize'yi amacına ulaşman için verdik. Eğer en kısa zamanda bir şeyler yapmazsan... senden onu geri alacağım ve eski hayatına döneceksin ama biliyor musun? Sana güveniyorum  eminim şimdiden bir şeyler planlıyorsundur." deyip çıktı.

Ben bir şey diyememiştim. Zaten ne diyecektim ki?

'Büyük Baba ben bunu yapamam. Çünkü âşık olduğumdan emin bile olamadığım çocuğu öldüremem.' mi diyecektim?

Tabi ki hayır. Kafam karışık... Ne yapmalıyım?

Adrien Agreste

Bugün imza günü vardı. Hayranlara imza ver, 2-3 fotoğraf çekil.

Hah! Kimin umurunda ki?

Şahsen ben değil.

Fazlasıyla yorgundum, duşa girecektim ki odama biri daldı. Felix olduğunu tahmin ettiğim için direk bağırmaya başladım.

"Felix! Sana kaç kez şu kapıyı çalmadan girme dedim! Git başım-"

"Adrien!"

Arkamı döndüm. Babam?

"Baba? Ne oldu?"

"En yakın zamanda bunu halletmezsen onu senden alırım." dedi çatık kaşlarını yüzüğüme dikerek. Sonra odayı terk etti, ben bir şey diyemeden.

Zaten ne diyecektim ki?

'Baba hislerimden emin olmadan sevdiğim kıza mı zarar vereceğim?' mi diyecektim?

Tabi ki hayır!

Duşa girip bunları düşünmeye başladım.

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Hepinize selamlar! Bölümü sevdiniz mi?

Oy/Vote vermeyi unutmayınız








🔥𝐈𝐍𝐓𝐈𝐊𝐀𝐌🔥 ~ ☯︎ 𝑳𝒂𝒅𝒚𝑵𝒐𝒊𝒓 ☯︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin