Marinette Dupain Cheng
Neden aklımdan çıkmıyordu? Neydi bu böyle? Beni içine alan bu duygu her yerimi sarmalamıştı âdeta.
Kafam karışıktı ve bunun yanında Alya gelecekti. Evime ilk kez bir arkadaşım gelecekti.
Telefonum çaldı. Açtım.
*Telefon Görüşmesi*
- Efendim Alya?
- Marinette ben geldim ama beni içeri almıyorlar.Elimi başıma vurup cevap verdim.
- Ah, unuttum. Geliyorum.
*Telefon Görüşmesi Sonu*
Hemen aşağı indim. Siyah demirlikli kapının ağzına geldiğimde güvenlik, "Bu bayan içeri girmek istiyor. Tanıyor musunuz?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp kapıyo açtırdım. Alya içeri girerken, "Bundan sonra benim adımı veren herkesin içeri alınmasını istiyorum, bu bayan da en yakın arkadaşım oluyor. Lütfen bir daha böyle birşey olmasın."
"Tabii, Bayan Dupain Cheng. Siz nasıl isterseniz."
.
.
.Odama girdikten sonra Alya etrafı süzdü.
"Marinette... süper güvenlik ve muhteşem bir odan var."
Ben ona gülümserken o dıvardaki resmi eline aldı. "Wow! Bunu sen mi yaptın?"
"Evet."
"Harika çizmişsin, tasarıma mı ilgin var?"
"Evet, ama pek başarılı olduğumu düşünmüyorum."
"Dalga mı geçiyorsun?"
Bir süre daha bu konu hakkında konuştuktan sonra o soruyu sordum;
"Alya... eğer birinin yanında kalbin hızlanmasına ne deniyor?"
Alya gözlüklerini düzeltip hâin bir bakış atto bana.
"Kalp hızlanması?"
Biraz düşünüp kafasında bir şeyleri tarttıktan sonra bana döndü.
"Onun yanında kalbin hızlanıyor, gözlerinin içinde kayboluyorsun ve yanında kızarıp, utanıyorsun, doğru değil mi?"
Yutkunarak başımı salladım.
"Marinette. Sen âşık olmuşsun, söyle bakalım kim bu çocuk?
Ne yani? Ben Kara Kedi'ye mi âşıktım? Tanrım!
ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Yavaş yavaş bir şeyler ortaya çıkmaya başlıyor, ateşler yanıyor. E, olsun o kadar. 21. bölümdeyiz.
Oy/Vote vermeyi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔥𝐈𝐍𝐓𝐈𝐊𝐀𝐌🔥 ~ ☯︎ 𝑳𝒂𝒅𝒚𝑵𝒐𝒊𝒓 ☯︎
Fanfiction𝐼̇𝑛𝑠𝑎𝑛 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑚𝑎𝑛𝚤𝑛𝑎 𝑎̂𝑠̧𝚤𝑘 𝑜𝑙𝑢𝑟 𝑚𝑢? 𝑈̈𝑠𝑡𝑒𝑙𝑖𝑘 𝑘𝑖𝑚 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑒𝑑𝑒𝑛... 𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑦𝑎 𝑎̂𝑠̧𝑘𝑙𝑎𝑟𝚤𝑛𝑎 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑜𝑙𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝑎 𝑛𝑒 𝑑𝑖𝑦𝑒𝑐𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟? 𓇽𓇽�...