2

205 8 2
                                    

Ο υπνος με πήρε αμέσως στο αεροπλάνο. Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα. Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα έξω από το παράθυρο του αεροπλάνου. Τα φώτα ήταν εντυπωσιακά έτσι όπως φώτιζαν την πόλη.

Αφού βγήκα από το αεροδρόμιο με δυο τεράστιες βαλίτσες και μια τσάντα στο χέρι έπρεπε να βρούμε ταξί.

10 years later (joke)

Μετά από πολύ υπομονή και πολλές χριστοπαναγιες βρήκα ταξί πέταξα και τις βαλίτσες μέσα και έδωσα το χαρτί με την διεύθυνση του σπιτιού που είχα νοικιάσει στον οδηγό.

"Από Ελλάδα έρχεσαι;" Με ρώτησε. Ωραια ξεκινήσαμε. Η ώρα είναι 2:30 την νύχτα. Είχε όρεξη αυτός.

"Ναι" απάντησα και πήγα να βαλω το ακουστικό αλλά σιγά μην σταμάταγε εκεί η συζήτηση

"Από ποιο μέρος;"

"Αθήνα"

"Ααααα πολύ ωραια. Έχω πάει. Κατεβαίνω συχνά Αθήνα για κάτι δουλειές. Είτε με την οικογένεια είτε με φίλους. Έχω 4 παιδιά ζωή να έχουνε τα γλυκά μου....-"

Ωχ Παναγία μου άρχισε τώρα. Τι να του πεις; Μετά από κάποια στιγμή δεν έδινα σημασία τι μου έλεγε. Χάζευα τα φώτα και τα μαγαζιά της πόλης. Ήταν τόσο ωραια. Τόσο μαγευτικά που δεν με ενοχλούσε ούτε ο ταξιτζης ούτε το γεγονός ότι δεν θα έχω ρεύμα σπίτι.

Μετά από πολλά με άφησε έξω από το σπίτι που θα εμένα. Δεν ήταν κανένα σπίτι πολυτελείας. Μια πολυκατοικία ήταν με 5 ορόφους. Και εγώ που εμένα; Στον 5ο! Δεν με ένοιαζε. Ήταν ωραια και διάλεξα αυτό το διαμέρισμα γιατί είχε μεγάλα παράθυρα και τρομερή θέα. Είχα σκεφτεί ήδη πως θα το διακοσμήσω.

Μπήκα στο ασανσέρ και ανέβηκα πάνω μαζί με όλη μου την προίκα εννοείτε.

Άνοιξα την πόρτα έσπρωξα τα πράγματα μέσα και άνοιξα το φακό στο κινητό μου. Ήταν ωραίο διαμέρισμα. Το τεράστιο παράθυρο ήταν όντως τεράστιο και δεν χρειαζόταν καν φως για να δεις μέσα στο σπίτι. Τα φώτα της πόλης ήταν αρκετά ώστε να φωτίσουν όλο το διαμέρισμα.

Τα έπιπλα μου είχαν έρθει. Το μόνο που έπρεπε να κάνω είναι να τα βαλω στην θέση τους. Το πλυντήριο ρούχων ήταν μέσα στην μέση του σαλονιού και το στρώμα του κρεβατιού ήταν τυλιγμένο για να μην λερωθεί.

Η ώρα είχε πάει ήδη 3:30 και τα μάτια μου έκλειναν από την νύστα. Άνοιξα λοιπόν την βαλιτσα μου, έβγαλα ένα σεντόνι και το ερειξα πάνω στον καναπέ ο οποίος ήταν και αυτός καλημενος με κάτι τεράστιες σακούλες. Αφού έβαλα το σεντόνι πάνω από τις σακούλες ξάπλωσα και με πήρε ο υπνος μέσα σε δευτερόλεπτα.

The boy next door Where stories live. Discover now