Άνοιξα τα μάτια μου και αμέσως κατάλαβα ότι δεν ημουν στο δωματιο μου. Πετάχτηκα όρθια με αποτέλεσμα να τρομάξω τον Τζεισον και να σηκωθεί και αυτός.
"Τι ώρα είναι;" τον ρώτησα
"10:00" είπε και γουρλωσα τα μάτια.
"Μην ανησυχείς. Σε δυο ώρες φεύγεις" είπε και με τράβηξε από το χερι για να ξανά ξαπλώσω.
"Ναι...αλλά έχω έναν μπράβο δίπλα ο οποίος είναι προφανώς ξύπνιος στο σαλόνι μου" απάντησα και έκατσε καθιστός στο κρεβατι. Έτριψε τα μάτια του και έβαλε το χερι του πίσω από τον σβέρκο μου. Με έφερε ποιο κοντά του και με φίλησε.
"Καλημερα όμορφη" είπε
"Καλημερα" απάντησα ενώ ξεφυσηξα
Σηκώθηκε από το κρεβατι και υο γυμνασμένο του σώμα φαινόταν απλά υπέροχο κάτω από όλα αυτά τα τατουάζ.
"Πρέπει να πάω δίπλα" ειπα σιγανά και κατέβασα το κεφάλι
"Θέλω τα μάτια σου να είναι 14 και να προσεχείς το τι του λες. Και κάνε μούμια χάρη..." είπε και ήρθε κοντά μου ενώ τύλιξε τα χερι του γύρω απο την μέση μου
"Τι;" τον ρώτησα και τον κοίταξα στα μάτια
"Μην πιστέψεις ποτέ αυτά που θα σου πει" μου είπε και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί αφού του έγνεψα καταφατικά.
Άνοιξα την μπαλκονόπορτα του και βγήκα στο μπαλκόνι. Πήδηξα στο δικό μου και μπήκα στο δωματιο μου. Ευτυχώς δεν είχε σπάσει καμία πόρτα ο μπράβος να μπουκάρει μέσα.
Μπήκα στην ντουλάπα και έβγαλα την βαλιτσα μου. Εβαλα μέσα φόρμες φούτερ κολάν και 2 ζευγάρια αθλητικά. Σε ένα τσαντάκι εβαλα τα απαραίτητα που χρησιμοποιώ καθημερινά όπως οδοντόβουρτσα κλπ και το εβαλα και αυτό στην βαλιτσα μου. Δεν πηρα ούτε φορέματα ούτε τακούνια ούτε τίποτα τέτοια. Γιατί προφανώς και θα ημουν όλη μέρα στο σπίτι του.
Το τηλέφωνο μου χτύπησε...
"Καλημερα πριγκίπισσα" είπε ο Λουκάς και αηδίασε η ζωή μου
"Καλημερα" του απάντησα ξερά
"Είσαι έτοιμη;" μου λέει
"Ναι. Μόλις έκλεισα την βαλιτσα και σε λίγο θα κατέβω κάτω να φάω κάτι" του ειπα και μου είπε οκαυ.
Έκλεισα το τηλέφωνο πριν με ρωτήσει τίποτα άλλο και έβγαλα απο την ντουλάπα μια φόρμα και ένα φούτερ τα οποία ήταν ασορτυ. Εβαλα τα φιλα μου και εβαλα στο κεφάλι τα γυαλιά ηλίου μου. Πηρα την τσάντα της σχολής και το λαπτοπ μου και κατέβηκα κάτω.
YOU ARE READING
The boy next door
RomanceΆννα...19 χρόνων μετακομίζει σε μια ξενη για εκείνη πολη και συγκεκριμένα δίπλα στο διαμέρισμα του αγοριού που είναι "μπλεγμενος"μεσα σε όλα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες όμως...