8

89 4 0
                                    

Anna's POV:

Αφού ντύθηκε και αυτός, τον άρπαξα και τον φίλησα παθιασμένα.

"Το σαγαπαω το εννοούσα" είπε και κατάλαβα ότι μίλαγε για εκείνη την μέρα στο μπαλκόνι.

"Και εγώ" του ειπα και χαμογέλασε ενώ με σήκωσε στην αγκαλιά του και με φίλησε.

Εκεί που φιλιόσασταν ξαφνικά χτύπησε η πόρτα.

Εβαλα το χερι μου μπροστά από το στόμα του για να μην μιλήσει και έστρωσα λίγο το φόρεμα μου.

"Άλλος" ειπα

"Άννα..." ρώτησε. Κατάλαβα ότι ήταν ο αλεξ. Γαμωτο! Τι θέλει τώρα αυτός;

"Ναι;" απάντησα

"Όλα καλά; Με έστειλε ο Λουκάς να δω πως είσαι" είπε

"Καλά είμαι. Απλά με πείραξε κάτι που εφαγα" ειπα και καλά και προσπάθησε να μπει στο μπανιο αλλά είχαμε κλειδώσει.

"Άνοιξε την πόρτα" είπε πιο νευριασμενα

Κοιταχτήκαμε με τον Τζεισον και πανικοβλήθηκα.

"Γρήγορα στην μπανιερα. Και μην βγάλεις ούτε ανάσα" είπα σιγανά και ξάπλωσε στην μπανιερα ενώ τράβηξα την κουρτίνα.

"Άννα...." ειπε και ξανά χτύπησε την πόρτα.

"Τώρα!" ειπα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Έφτιαξα λίγο το μέικ απ μου και ίσιωσα το φόρεμα.

Ξεκλείδωσα την πόρτα και τον άφησα να περάσει.

"Είσαι καλά;" με ρώτησε και μου ακούμπησε το μπράτσο.

"Ναι απλά έκανα εμετό. Με πείραξε κάτι που εφαγα λογικά." ειπα κάνοντας ότι δεν είμαι καλά.

"Ελα πάμε κάτω. Μας περιμένει ο Λουκάς να φύγουμε" ειπε και τον κοίταξα με απορία.

"Από τώρα;" ρώτησα

"Ναι. Έχουμε δουλεια" ειπε και κατάλαβα αμέσως τι δουλεια εννοούσαν.

"Να πλύνω τα χέρια μου και κατεβαίνω" ειπα και τον είδα που έφυγε και κατέβαινε τις σκάλες.

"Βγες" ειπα στον Τζεισον και βγήκε από την μπανιερα.

"Τι τρέχει με εσένα και τον βλακα;" ρώτησε και με άρπαξε από την μέση.

"Θα σου εξηγήσω άλλη φορά. Μην ανησυχείς όμως" του απάντησα και τον φίλησα

"Ποτέ θα σε ξανά δω;" με ρώτησε καθώς ημουν στην πόρτα

"Δεν ξέρω" ειπα και τον κοίταξα με λυπημένο ύφος.

"Άννα..." ειπε και σταμάτησα

The boy next door Where stories live. Discover now