9

90 5 0
                                    

Είχα φτάσει πλέον στην Νέα Υόρκη και πηρα ταξι για να με πάει από το αεροδρόμιο στο σπίτι. Το σπίτι μου το είχα ξενοικιάσει γιατί είχα πάρει οκα μου τα πράγματα στην βίλα όποτε δεν είχα δικό μου σπίτι να μείνω. Θα εμένα στον Τζεισον, ο οποίος δεν ήξερε ότι θα ερχόμουν. Ήθελα να του κάνω έκπληξη.

Έφτασα στην πολυκατοικία και ανέβηκα πάνω. Έφτασα έξω από την πόρτα και περίμενα.

Θα χτυπήσεις ή χλωμό το βλεπεις;

Έβγαλα μια ανάσα και χτύπησα το κουδούνι. Άκουσα τον Τζεισον να βρίζει και να έρχεται προς την πόρτα σέρνοντας τα πόδια του. Γέλασα στην ιδέα ότι θα κοιμόταν και τον ξυπνησα.

Η πόρτα άνοιξε...

Jason's POV:

Χτύπησε το κουδούνι και άνοιξα αποτομα τα μάτια μου.

Ποιος στον πουτσο είναι τέτοια ωραααα;

Με είχε πάρει ο υπνος στον καναπέ όποτε ήταν δίπλα μου η πόρτα.

Να ανοιξω ή όχι;

Σκέφτηκα, αλλά τελικά σηκώθηκα και έσυρα το σώμα μου προς την πόρτα. Την άνοιξα και τότε την είδα. Στεκόταν εκεί με μια μεγάλη τσάντα στον ώμο της και με κοίταζε με τα καταπράσινα μάτια της σαν να έλεγε αγκάλιασε με και μην με αφήσεις ποτέ. Έτσι και έκανα. Χαμογέλασα τόσο πολύ που νόμιζα ότι θα μου έφευγε το σαγόνι και την έσφιξα στην αγκαλιά μου ενώ την έκανα δυο σβούρες.

"Μωράκι μου τι κανείς εδώ;" την ρώτησα αφού την εβαλα να κάτσει στον καναπέ.

"Έχουν γίνει πολλά" είπε και την έβλεπα πολύ σκεπτική.

"Ωχ..." ειπα και έκατσα δίπλα της ενώ ενώσαμε τα χέρια μας.

"Πες μου" της ειπα χαμηλόφωνα και δεν σταμάτησα να την κοιτάω στα μάτια. Ήταν τόσο όμορφη. Ήθελα να την κρατήσω εδώ για πάντα μαζί μου.

"Καταρχάς μπορώ να μείνω για μια εβδομάδα εδώ;" με ρώτησε και αμέσως τα μάτια μου έλαμψαν.

"Εννοείτε! Και το ρωτάς;" της ειπα και την άφησα να συνεχίσει για το τι έγινε.

Εκείνη άνοιξε την τσάντα της και έβγαλε 6 εφημερίδες.

Τα άπλωσε πάνω στο τραπεζάκι και μου είπε να κοιτάξω τα πρωτα άρθρα των εφημερίδων.

"Ναι τι;" ρώτησα χωρίς να καταλαβαίνω τι γινόταν.

"Εδώ λέει 17 Ιουνίου του 2015" είπε και μου έδειξε την πρώτη εφημερίδα με το δάχτυλο της.

The boy next door Where stories live. Discover now