Dedikodu

1.4K 60 22
                                    

@yang_jeongin sıkıcı bir gün1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@yang_jeongin sıkıcı bir gün
1.267 beğenme/171 yorum
@hwang_hyun
çok tatlı çıkmışsın <3
@yang_jeongin: sağ ol hyunjin.

gayler
HYUNJİN:
JEONGİN ÇOK TATLII
CHANGBİN:
yine başladın hyun

CHAN:
bırak eğlensin kendi kendine

HYUNJİN:
kırıcı olmayın arkadaşlar

MİNHO:
az önce jisung'u bu senin
sevdiğin çocuğun yanında
gördüm. Git benim için
Jeongin'le arkadaş ol.

HYUNJİN:
senin için değil kendim
için yapacağım

MİNHO:
neyse ne. git konuş
o çocukla.

SEUNGMİN:
felix nerede?

CHANGBİN:
benim evde. uyuyor şu an

MİNHO:
darısı Jisung'la başıma😻😉😜

HYUNJİN:
yarın jeongin ile
konuşacağım. geleni si-

CHAN:
gelmeyiz merak etme.
sen çocukla konuş biz
başka bir şey istemiyoruz.
-mesajlaşma bitti-
hyunjin'den

telefonumu yatağıma koyup odamdan ayrıldım. Aşağı inip kendime akşam yemeği için bir şeyler hazırlayacağım. Büyük mutfağıma girip, önlüğümü taktım ve ne yapsam diye düşünmeye başladım. Yemek yapacak kadar enerjim olmadığını anlayınca önlüğümü çıkarıp mutfaktan ayrılacaktım ki aklıma yarın Jeongin'in doğum günü olduğu geldi. Bu yakınlaşmamız için bir fırsat olabilir diyerek kurabiye yapmaya karar verdim. Felix'i arayıp tarifi istedim çünkü onun yaptıkları en güzeli oluyor. yaklaşık 20 dakika sonra kurabiyeleri halletmiştim. Kurabiyeleri fırına atıp mutfaktan ayrıldım ve odama çıktım. Duş alacaktım çünkü ister istemez yorulmuş ve terlemiştim.
Banyodan çıktıktan sonra cilt bakımı yapmaya karar verdim. Sonuçta yarın Jeongin'in doğum günü ve ona güzel görünemem gerekiyor.
-1 saat sonra-
İşlerimi halledip yatağıma uzandım ve telefonumla oynamaya başladım. Bildirimlerde dikkatimi çeken bir şey vardı. *yang_jeongin'den takip isteği*
Mutluluktan yatakta zıplamaya başlamıştım. Ayrıca çok da şaşkındım çünkü Jeongin kimseyi takip etmez. Jisung hariç. Çünkü Jisung onun tek arkadaşı. Tabii okulda dönen dedikodulara göre arkadaş değillermiş. Jeongin genellikle Jisung'u çıkarları için kullanıyor diyorlar. Ama sanmıyorum çünkü Jeongin çok tatlı biri. İnsanları çıkarları için kullanacağını sanmıyorum. Hem insanlar hep bir şeyler saçmalıyor. Bu sebeple bu olaylar her zaman "dedikodu" olarak kalacaktı benim için. Saatin 11:53 olduğunu görünce yatmaya karar verdim. Yarın erken kalkmam gerek sonuçta..
************************************************
18.12.2021

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin