Ascultati melodia in timp ce cititi. Capitol NEVERIFICAT! Lectura placuta!
Emily’s POV
Sunt trista,nu stiu de ce. S-au adunat toate la un loc si pur si simplu,sunt praf. Multi ar zice ca doar vreau sa dau impresia de tristete din moment ce locuiesc cu vedete. Ar spune ca am o viata pesrfecta. Ei bine, eu le pot contrazice. Nu pot zice ca nu traiesc bine, am tot ce-mi trebuie. Am un acoperis deasupra capului, mancare, apa, tot. Un frate care ma iubeste si ii multumesc lui Dumnezeu ca mi l-a dat, cam tarziu, dar e mai bine decat niciodata si niste prieteni buni. Dar totusi ceva lipseste. Vreau pe cineva care sa ma iubeasca sis a imi fie alaturi mereu. As da orice sa stiu ca exista cineva care se gandeste la mine, daca sunt bine, daca am grija de mine, daca am mancat sau daca am dormit. Daca am avut nevoie sa vorbesc cu cineva, daca am primit azi o imbratisare in loc de mii de cuvinte spuse fara rost. Dar nu am asa ceva…
La 20 de ani, eu imi inec amarul in internet, dar nu regret. Stau cu laptop-ul in brate si navighez pe Facebook. La un momentdat gasesc o poza frumoasa postata de un coleg. “Si cand incerc sa ma departez , pentru ca-mi faci rau , ma atragi iar spre tine ca un magnet..” Zaresc intr-un colt scris mai mic un site. Tumblr . Deschid o noua fereastra si tastez numele site-ului. Intru pe el si imi creez un cont. De ce nu? Dupa cateva ore, ma decid sa postez si eu o poza. Am vazut o multime de oameni tristi. Ca mine. Cu povesti de viata impresionante. Niste oameni geniali. Pot spune. Dupa ce postez poza, inchid laptop-ul si incerc sa adorm. Nu reusesc sa dorm nici 10 minute ca telefonul meu incepe sa bazaie. Ma ridic din pat si ma duc dupa el. Il deschid si vad ca am 2 mesaje. De la un necunoscut si de la Kaya. Il deschid prima data pe cel de la Kaya.
De la: Kaya
Hi, amiga. :D Vrei sa iesim azi?Xx
Catre:Kaya
Ciao, amiga. Sigur. Pe la 5 e bine?
De la : Kaya
Oke. Sunt in fata casei tale la 5 fix. Nu ma intreba de unde stiu unde locuiesti! Xx
Asta e ciudat. Deschid si mesajul de la necunoscut.
De la: Necunoscut
Hei, Emily. Sunt tot eu. Stii, sateodata in viata cineva iti va frange inima si … daca inca simti ca trebuie sa ti acea persoana langa tine cu fiecare bucatica rupta din inima ta … acea durere incredibila se numeste Iubire Adevarata. Probabil nu stii la ce ma refer, dar o sa intelegi, candva.
Te iubesc … :( Pacat ca nu simti la fel si pentru mine. ~D~
Inima incepe sa imi bata din ce in ce mai repede dupa ce citesc mesajul. Chiar vreau sa stiu cine e acest necunoscut. Oftez si ma uit la ceas. 4:30. Sar din pat si ma duc la dulap. Iau o pereche de jensi negrii un tricou negru cu Nirvana si conversele mele albe. Totusi sa nu par atat de sumbra. Imi dau cu peria prin parul meu brunet. Mi-e dor de foasta mea culoare de par. Era mai frumoasa. Mi se potrivea mai bine. Imi iau telefonul si banii si cobor la parter unde o astept pe Kaya.
„A cui inmormantare e azi?” ma intreaba Loius care abia acum a venit din bucatarie.
„ Nu m-am decis, inca.” Spun si ranjesc. Tommo se uita ciudat la mine, apoi incepe sa se dea cativa pasi inapoi. Ma prefac ca vreau sa iau un pistol din spatele pantalonilor. Cand ma vede, Lou o ia la fuga pe scari tipand „Emily, e nebuna!” incep sa rad ca o isterica. Soneria a sunat, iar pe usa intra nebunatica de Kaya.
„ Halo! Wow, cine a murit?” intreaba cand ma vede.
„Unicornul meu roz pe care il tineam sub pat.” Zic si incep sa plang fals. Vine si ma imbratiseaza spunandu-mi „ Dumnezeu sa-l ierte.” Apoi izbucnim in ras. Dupa ce ne potolim, plecam spre Starbucks. Ea si-a luat un Frappuccino, iar eu Frappuccino cu zmeura.Am povestit una-alta, pana am primit iar un mesaj de la un necunoscut.
CITEȘTI
I am the sister of Niall Horan?!
FanfictionEa: O fata simpla ajunsa intr-un orfelinat dupa ce familia ei a murit intr-un accident rutier. El: O vedeta. Idolul tuturor si din intamplare fratele ei. Ea nici macar nu stia ca el exista.Viata ei se va schimba cand el o sa se arate.