Ascultati melodia in timp ce cititi. Lectura placuta :*
Azi e Ajunul Craciunului si eu sunt in mall cu Robert si Zayn. Cautam un brad, decoratiuni pentru casa si pom si bineinteles, cadouri.
„ Baieti! Ma duc sa iau decoratiunile. Voi mergeti si vedeti ce brad gasiti.” Le-am spus si am plecat. Prima data am cumparat cadourile, apoi luminite, globuri, multe dulciuri si steaua care o vom pune in varf.
Am intrat intr-un magazin destul de mare. Am cumparat tot ce imi trebuie, mai trebuia sa iau steaua. Ma uitam pe rafturi si am vazut una foarte draguta. Simpla si aurie. Era perfecta. Ma intind dupa ea, dar nu ajungeam. Blestemata sa imi fie inaltimea. Atunci o mana puternica apuca o stea si mi-o intinde.
„ Poftim, pitico.” Imediat i-a recunoscut vocea lui Jack.
„ Aam… merci.”
„ Craciun fericit!” spune, apoi dispare. Tipul asta e foarte ciudat si misterios. Imi place.
*
Intram in casa incarcati cu bagaje. Niall si Megan stateau pe canapea si se sarutau. Ii dau un cot lui Robert si ii spun sa se uite la ei. Dupa ce le arunca o privire, se intoarce spre mine si imita o fata de parca ar vrea sa vomite. Mi-am inabusit un ras si am mers in bucatarie. Dupa ce am lasat bagajele pe masa, am urcat in camera mea si am impachetat cadourile. Le-am ascuns sub pat si am coborat. Baietii deja instalau bradul. Liam era afara si punea luminitele pe casa. Voiam sa ma duc sa il ajut, dar cand am auzit-o pe Megan vorbind la telefon, mi-am schimbat planurile. Mi-am deschis repede telefonul si am apasat pe butonul „Inregistreaza”. M-am apropiat cat am putut de Megan si am ascultat comvorbirea telefonica.
„Da,planul meu e aproape de final. Mai trebuie doar sa insinuez un accident cauzat de Niall, sa cer daune de 1 milion de lire si suntem bogati (…) cum adica cum fac asta? Nu ma mai cunosti, Brat? Nu mai stii talentul meu de make-up? (…) nu o sa-si dea seama. Te asigur. (…) stiu ca sunt geniala.”
Cand am auzit planul lui Megan de a-l falimenta pe Niall, m-am dat un pas mai in spate, am inchis telefonul si am fugit la baieti.
„ Niall!” am tipat eu. Nu am fost atenta pe unde calc, asa ca m-am impiedicat. Am vazut telefonul cum „zbura” prin camera. L-am strigat pe Robert sa il prinda, dar era prea tarziu. Odata ajuns pe parchetul tare, s-a facut bucatele.
„ Ce fraiera, sunt.” Am murmurat pentru mine. Niall a venit si m-a ajutat sa ma ridic si m-a intrebat daca sunt bine. Eu doar am dat din cap si m-am aplecat dupa telefon. Am incercat sa il deschid, dar imi era imposibil. S-a dus si o data cu el si dovada ca Megan e o prefacuta. Mai mult imi pare arau dupa inregistrare decat dupa telefon.
„ Ce ai vrut sa imi arati asa important?” a intrebat Niall.
Nu i-am raspuns. Am stat cateva secunde sa ma gandesc, apoi mi s-a aprins un beculet. Inregistrarea era pe cardul de memorie!
„ Da-mi telefonul! Repede!”
I-am luat telefonul, i-am scos carcasa si i-am introdus cardul de memorie. Am deschis Samsung-ul S4 a lui Niall si am intrat in inregistrari. Am deschis una, dar nu era ce pe care o cautam. Era Niall care facea ca o rata. I-am aruncat o privirea gen: „Esti nebun!” Si-a dat ochii peste cap si mi-a zis sa caut mai departe. Am gasit ceea ce cautam si l-am pus sa asculte. Dupa ce s-a terminat, a strigat un „Ce?!” si a alergat spre scari. Am auzit cum o usa se deschide cu putere si dupa niste urlete.
„ Ce asta Megan?”
„ N-nu e ceea ce crezi, Niall! Te rog, crede-ma!”
„ Nu sunt prost. Daca nu dispari in 10 minute din casa asta, o sa sun la politie si o sa te dau in judecata.” Apoi un zgomot asurzitor se aude. Niall coboara scarile. Avea lacrimi in ochi. A venit spre mine si s-a oprit in fata mea, apoi a sarit pe mine si m-a strans intr-o imbratisare care m-a lasat fara puls.
CITEȘTI
I am the sister of Niall Horan?!
FanfictionEa: O fata simpla ajunsa intr-un orfelinat dupa ce familia ei a murit intr-un accident rutier. El: O vedeta. Idolul tuturor si din intamplare fratele ei. Ea nici macar nu stia ca el exista.Viata ei se va schimba cand el o sa se arate.