Capitolul 4

809 39 4
                                    

Am ramas socata. Inca procesam ce mi-a zis Niall. Am mai avut un frate? Eu de ce aflu abia acum?

“ Niall cum adica tu esti fratele meu adevarat? Si eu de ce naiba aflu abia acum?”

Niall a oftat.

“Niall povesteste-mi tot!” i-am ordonat eu.

“ Pai... Mama ta, adica a nostra avea 17 ani cand m-am nascut eu. Ea m-a abandonat intr-un orfelinat dupa 5 zile de la nasterea mea cu scuza ca era prea tanara sa creasca un copil.” a spus el mai mult in soapta.

“ Pai si pe tine de ce te cheama Horan? N-ar trebui sa te cheme Rudd, ca pe mine?”

“ N-am terminat povestea. Intr-o zi o doamna, astazi mama mea a venit in vizita la orfelinat...”

*Flashback*

“Cum te numesti frumosule?” m-a intrebat o doamna extrem de frumoasa. Avea parul blond si ochi albastrii. Exact ca mine.

“Niall.”

“ Si cum ai ajuns sa stai intr-un orfelinat?”

Dupa ce i-am povestit, a ramas soacata.

“ Victoria Rudd?”

“ Da. Ea a fost femeia care mi-a dat viata si pe urma m-a abandonat intr-un orfelinat.” am spus eu cu dezgust.

“ Nu se poate. O stiu pe Victoria. E o femeie cu capul pe umeri. Nu ar face asa ceva niciodata. In plus mai are 2 copii. O fata si un baiat. Mai e si casatorita.”

“ Adica am un frate si o sora?”

“ Da dragule. Si stii ce? Nu o sa te las aici. Niall asta e ziua ta cea norocoasa. Vei fii adoptat! Bun venit in familie, Niall James Horan!” a spus punand accentul pe Horan.

End flashback

Mama nu mi-a spus niciodata cum ca as avea un frate.

“Em..” a spus Niall luandu-ma de maini “ Am stat 7 ani sa te caut. Acum ca te-am gasit, nu o sa te las sa pleci. Stiu ca ti-a fost greu. Si mie mi-a fost greu. Te rog. Nu vreau sa ne certam. Vreau sa fim o familie. Vreau ca tu sa renunti la Rudd si sa devi o Horan. Te iubesc surioara.” a spus Niall.

“ Si eu te iubesc, fratioare!”

I-am dat o imbratisare de urs pe care nu o sa o uite niciodata. O imbratisare a la Emily Lodovica HORAN.

A doua zi

Si iar dimineata. Oare am spus cat urasc diminetile? Poate. O mai spun o data ca sa fiu inteleasa. Urasc diminetile. Chiar le urasc. Incerc sa ma ridic, dar ceva ma opreste. O mana imi tine strans talia mea micuta. Niall. Stai ce?

“Niall! Ce cauti in patul meu?”

“ Neata si tie.”

“Ti-am pus o intrebare, mancaciosule.”

“ Aseara nu am putut sa dorm asa ca am venit la tine. Ca veni vorba de mancare. Mi-e foame.”

“ De fapt. Tie cand nu ti-e foame?”

“ Haha. Imbraca-te ca azi mergem la judecatorie ca sa iti schimbe numele.”

Cand am auzit, am sarit din pat si am fugit in baie. In 10 minute am fost gata. Imbracata, machiata, parfumata si coafata. Era cea mai speciala zi din viata mea, iar blondu' sta in pat si doarme. Un beculet mi s-a aprins deasupra capului. Nu, pe bune. Chiar am aprins becul din camera mea. Draperiile erau trase si era intuneric. Am luat repede boxa pe care o aveam langa birou si am conectat chitara la ea. Am dat boxa la maxim, mi-am pus dopuri in urechi, si am inceput sa cant. Saracul Niall. S-a speriat asa tare ca a cazut din pat.

“Opreste boxele!” tipa Niall la mine.

“ Ceeee?”

“ Opreste boxele!!” tipa Niall la mine evident nervos.

“ Ce ma?”

Dintr-o data chitara mea a fost deconectata de la boxa. Ma intorc si ii observ pe cei 4 mascarici stand in pragul usii, fiecare avand mainile puse la urechi.

“Femeie!” tipa Liam la mine.

“Da barbate.”

Louis si Zayn au chicotit la replica mea.

“ Tu esti normala?” ma mustreaza Liam.

“ Prefer termenul de diferita” i-o intorc eu.

“ Ai trezit toti vecinii cu chiatara ta!”

“ Blondu' asta nu trezea, asa ca am avut eu grija sa tina minte aceasta dimineata. Apropo te astept jos.” dupa ce am terminat propozitia, am pasit afara ca o diva, starnind un val de rasete in spatele meu.

Ajunsa in bucatarie, m-am napustit asupra frigiderului. Nimic interesant. Am luat doar un iaurt de fructe si l-am mancat. In sfrsit a coborat si blondu'. L-am tarat pana la usa si l-am scos afara.

“Dar n-am mancat!” s-a plans el.

“Nu-i bai. Poti rabda. Oricum cat dureaza sa faci un act prin care declari ca iti schimbi numele? Juma' de ora?”

Dupa ce am terminat de vorbit am luat o sticla de apa si am inceput sa beau din ea.

“ Zi tu 3 ore!”

Am vrut sa scuip apa in fata lui Niall, dar n-aveam chef sa mai astept sa se schimbe de haine, asa ca am scuipat in flori.

“ Asta nu e apa plata! Asta e apa minerala! Il blestem pe cel care a pus apa minerala in frigider!” Niall a inceput sa rada cand a auzit ce baliverne scoteam eu pe gura. “ In fine. Apropp, blondule. Poti rezista 3 ore si fara mancare.” i-am zis eu, dupa care am mers catre masina.

Dupa 4 ore

Oficial sunt o Horan. Sunt asa bucuroasa! In sfarsit, dupa 7 ani, fac parte dintr-o familie. Niall a stat 4 ore fara mancare. Ma mir ca nu a facut vreo criza. Cand am ajuns acasa, el a fugit in bucatarie si dupa fix 1 minut a iesit cu gura plina de biscuiti si o cutie plina de inghetata in mana.

“Sa stii ca puteam opri ca sa mancam in oras.” i-am explicat eu. I-a picat fata cand a auzit.

“Si de ce nu mi-ai spus acum 2 ore?”

“Pai nu stiu. Credeam ca mai ai macar 1 neuron in creierul ala. Uneori ma intreb daca esti blond natural, dar acum m-am convis ca esti.”

Am parasit sufrageria, intreptandu-ma spre camera mea. Dupa ce am urcat scarile, la capatul lor am observat o pata de sange.

“Niall! Vin-o putin!”

“Mananc!!!”

“ O Doamne. Misca-ti fundul ala aici in momentul asta!”

Peste cateva minute apare si blondu'.

“Ce a fost asa important de m-ai intrerupt de la masa?”

I-am aratat pata de sange de pe scara.

“ Oh Emily. Esti in acea perioada a lunii?” zice el ingrijorat.

“1. NU!! 2. Esti prost.” i-am spus eu pe un ton socat.

“Atunci de unde e pata asta de sange?”

Am dat din umeri. Am mai observat o pata de sange. Apoi inca una. Era o dara de sange care ducea spre camera lui... Mea?! Ce?

Cand am deschis usa camerei mele, am ramas cu gura cascata.

Helău lume! Gata si capitolul 4. Am 59 de cititori!! tipat de bucurie

M-am gandit ca poate vreti sa ma cunoasteti mai bine, asa ca va las contul meu de ask.fm: http://ask.fm/CataTeaha

Stiu ca nu va intereseaza, dar maine e ziua mea. Yay. LMA mie :))))

Ok. Mdeci... Ăm pana data viitoare va spun Au revoir.

Cata's Out!

I am the sister of Niall Horan?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum