Anıl Emre Dal - Anlatamadığım Şeyler Var
Keyifli Okumalar.
🔪🚨⚰️
UÇURUM KATİLİ
9. SİLAHIN SAHİBİ
Telefonu kapattıktan sonra vakit kaybetmeden hazırlandım ve karakola geçtim. Binadan içeri girdiğimde memurlardan birini çevirdim. "Semih'i bul. Odamda onu beklediğimi söyle." Odama çıktım. Volta atarak Semih'i bekliyordum.
Semih heyecanla odaya girdiğinde gülümsüyordu. "anlat Semih ne oldu?".
"günlerdir peşinde olduğumuz, maktulün defterine not ettiği şu kullanıma kapatılmış numaranın sahibinin kimliğine ulaştık."
Dün gecenin üstüne bu haber bana çok iyi gelmişti. "E kimmiş bu?"
"Berat Yüksel"
Daha önce bu ismi Emre'den hiç duymamıştım. Tanımadığım biriydi. Emre ile ne işi olmuştu bu adamın?
"GBT çıkart bana Semih, hızlı ol. Ben de bir Salih savcı ile konuşayım. Numaranın sahibi bulundu ama muhtemelen kullanıma kapandığı için kayıtları da silinmiştir. Kayıtları silindiği için ulaşamıyoruz madem bir de baz istasyonu bilgilerinden bakalım bir şey çıkacak mı." Hızlı hareket etmemiz gerekiyordu, bunun içinde benim hızlı düşünmem ve etkili kararlar vermem.
"Başüstüne komiserim." Semih GBT bilgileri için odadan çıktığında ben de Salih savcıyı aradım. İlk aramada telefonu açmamıştı ve bilerek açmadığına emindim. Ne o benden hoşlanmıştı ne de ben ondan.
İkinci aramada ise biraz geç de olsa açmıştı. "savcım iyi günler."
"Yine ne oldu? Ne ile itham etmeye aradın Miray komiser?" sesi kinayeli ve keyifsizdi.
"merak etmeyin bu sefer sizinle ilgili değil. Emre Taşkın cinayetinde, peşinde olduğumuz bir telefon numarası vardı. Kullanıma kapalıydı ve muhtemelen kayıtları da silinmişti. Sahibini bulduk. Baz istasyonu bilgilerini çıkartmamız lazım. Daha iyi bilirsiniz ki savcı ve mahkeme izni olmadan o bilgilere erişimimiz yasak. Gerekli izinleri vermenizi ve izin belgelerini bize bir an önce ulaştırmanızı istiyorum."
"izin belgesi çıkartacak vaktim yok şu an da. Önemli bir duruşmam var, bir iki gün yoğun olacağım. Ondan önce halledemem" geçiştirici cevabı hoşuma gitmemişti. Tabii yersiz rahatlığı da.
"savcım baz istasyonu bilgilerinin kriminal inceleme bilirkişi tarafından rapor edilmesi ve o raporların bize ulaşması zaten 7 ila 30 günü bulan bir süreç. Bizim kaybedecek bir dakikamız bile yok. siz bana bir iki günden bahsediyorsunuz."
İç çekti. "akşam yedi de adliyeye gelip izin belgelerini al benden" telefonu yüzüme kapattı.
Saat 16:58'di. İki saat vardı daha belgeleri almama. Bu süreç içinde karakolda kalmam iyi bir karar olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM KATİLİ
Mystery / ThrillerBaşarılı bir cinayet büro komiseri olan Miray, yardımcısından gelen yeni bir cinayet ihbarı ile harekete geçer. Ancak işler bu sefer onun için diğer çözdüğü dosyalar kadar kolay değildir. Bir uçurum kıyısında sırlarla çevrili bir ölüm zinciri... Çok...