Bölüm şarkımız;Cem Adrian - Derinlerde.
Okurken dinleyebilirsiniz.Keyifli okumalar.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Kurgunun instagram hesabı @ucurumkatiliofficial
🔪🚨⚰️
UÇURUM KATİLİ
48.İHANETZar zor kendimi toparladıktan sonra başkomiser ile birlikte karakola geçtim.
Elime tutuşturulmuş bir bardak su ile başkomiserin odasında oturuyordum.
"Miray seni böyle bir gün de daraltmak istemiyorum ama babanın ne alakası var?" diye sakince sordu başkomiser.
Ruh gibiydim oturduğum yer de. Hiç mimiksiz bir şekilde karşımdaki duvara sabitledim gözlerimi.
"bilmiyorum." diye fısıldadım.
"aklım almıyor." diye bezmişcesine konuştu başkomiser.
Önümde yer eğildi ve yüzümün hizasına çöktü. "ne yapacaksın Miray, artık bir karar ver." dedi.
Titrek bir nefes verdim. "verdim." dedim.
Başkomiser beklenti ile yüzüme baktı.
Omuzlarımı düşürdüm. "dosyayı bırakıyorum." diye fısıldadım.
Başkomiser burukça gülümsedi. "elinden geleni yaptığını bil ve için rahat olsun." dedi.
Arkasını döndü. Dolaptan bir dosya aldı. İçinden birkaç evrak çıkardı ve imzalamam için bana uzattı.
Titreten ellerim ile kaleme uzandım. Gözlerimi sıkıca yumdum ve son kez kararlı bir nefes alıp gözlerimi açtım.
Ardından elimdeki kalemi sıkıca tutarak imzaları attım.
Buraya kadardı.
Dosya kapanmıştı artık.
Başaramadım...
🔪🚨⚰️
Sallana sallana evden içeri girdiğimde Selen yerinden fırlayıp ağlayarak bana sarıldı. "neredesin sen iki gündür! Bir şey oldu zannettim. Biri bir şey yaptı zannettim." dedi.
"sakin ol." dedim yorgun bir sesle. "babam öldü, onun cenaze işleri ile uğraşıyordum"
"b-baban mı öldü?"
"evet."
"k-kim öldürmüş?" diye sordu.
Gözlerimi kısarak yüzüne baktım. "öldürüldü demedim ki, öldü dedim. Nereden çıkardın hemen birinin öldürdüğünü?" diye şüphe ile sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM KATİLİ
Mystery / ThrillerBaşarılı bir cinayet büro komiseri olan Miray, yardımcısından gelen yeni bir cinayet ihbarı ile harekete geçer. Ancak işler bu sefer onun için diğer çözdüğü dosyalar kadar kolay değildir. Bir uçurum kıyısında sırlarla çevrili bir ölüm zinciri... Çok...