14 - Alesi Peligrose

357 21 0
                                    

Kai Noelis jau buvo kambaryje ir išvadavo nuo atrankių, pradėjau stebėti kaip jis pradeda tvarkyti jovalą, kurį padarė, jog rastų mano ginklą. Jis ramiai sudėliojo rūbus atgal į spintą, surinko nuo grindų daiktus, vėliau kurį laiką tvarkėsi kituose kambariuose. Po kankinančiai ilgų minučių jis grįžo atgal į kambarį. Kai sutikau jo akis, lėtai praskėčiau kojas ir šyptelėjau vaikinui miela šypsena.

- Manai seksas privers gauti atleidimą? - sukryžiavo rankas ir labai menkai suraukė antakius.

- Nežinau. Ar veikia? - nuleidžiu ranką sau po apatiniais.

- Ne, - sumurmėjo nusisukdamas.

Pradėjau glostyti savo klitorį ir iš malonumo užverčiau galvą. Švelniai įkišau į save kelis pirštus ir išsiriečiau.

- Noeli, - suimu sau už krūties ir smarkiai suspaudžiu išleisdama garsią aimaną.

- Manai eisiu tave dulkinti?

Pažvelgiau į vaikiną, kuris stebėjo mane atsirėmęs į komodą. Jis nurijo seiles prieš pažvelgiant man į akis, o aš nusijuokiau, nes šis atrodo labai įsitempęs.

- Noeli! - garsiai suinkščiu prie pat pabaigos.

Kaip ir maniau, Noelis paskutinę akimirką mane sustabdė. Atsiradęs lovoje sulaikė mano rankas, o aš nežymiai susiraukiau ir kilstelėjau klubus nepatenkinta, jog tiek nedaug trūko iki pabaigos.

- Prašau, - suinkščiu pažvelgdama jam į akis.

- Prašai manęs tave pamylėti? Ar paleisti rankas? - erzino su maža šypsena veide.

- Išdulkink mane, - sukuždu negalėdama patikėti, jog to tikrai prašau.

- Bijau, jog dėl to ką padarei, negalėsiu to daryti švelniai. Tu mane nepaprastai užknisi.

Galvojau ar atsilaikysiu prieš grubų Noelį. Ar neapsiverksiu kai šis pradės pešti mano plaukus ir daryti taip, kaip darė Arlanas. Viena dalis norėjo pamiršti bet kokį seksą, kuris nėra švelnus, kita pusė norėjo taip nuo jo pavargti, jog būtų sunku vaikščioti.

- Tai kaip bus, širdele? Pasiruošusi tam ar ne? - perbraukė pirštais per mano liemenį, o man suvirpėjo kojos.

- Su viena sąlyga, - pažvelgiu jam į akis.

- Taip?

- Jei sakysiu, kad liaukis.. Turi liautis. Jei sakysiu ne.. Tai reiškia ne.

Vaikinas kiek pagalvojo, o tada linktelėjo.

- Nedaryčiau to, ko nenori, Alesi. Iki prievartautojo man dar kalnai.

- Tada paleisk mane, - šyptelėju.

Vaikinas atleido mano riešus ir nusivilko marškinius. Numetęs juos į šalį, išsiėmė iš kelnių diržą ir surišo mano riešus.

- Nesąmonė. Noriu tave liesti.

- Ne viskas pasaulyje vyksta pagal norus. Manau tą pastebėjai, - nutraukė žemyn savo džinsus kartu su apatiniais.

- Nu Noeli.. Būk geras, - pavaidinu liūdną, o šis nusijuokia ir liepia užsičiaupti.

Jo pirštus vėl pajutau savyje ir pradėjau galvoti kodėl jis taip dažnai seksą pradeda nuo jų. Neleido man priprasti, iškart judino juos grubiai ir greitai, nuo ko iš mano burnos pradėjo sklisti aimanų banga.

- Ar patinka? - pasilenkęs skaudžiai sukando mano lūpą.

- Die.. Dievinu tai..

- Tikrai? - pridėjo ir trečią piršta.

Alesi Peligrose/ltWhere stories live. Discover now