26 - Bahamai

333 19 1
                                    

- Mhm? - pagreitinu judesius.

- Galiu tave pabučiuoti?

- Gali, - kilsteliu galvą ir godžiai pabučiuoju vaikiną.

Šis pagilino bučinį ir įkišo liežuvį man į burną. Kai pajaučiau malonumo bangą, kuri perėjo per kūną, suleidau nagus į vaikino ranką, kurią laikiau. Šis nutraukė bučinį, o aš suglaudžiau kojas.

- Ar patiko?

- Ne taip gerai, kaip norėčiau.

- Tada lipk nuo stalo, - atsitraukė, o aš nušokau nuo stalo ir pažvelgiau į Noelį, kuris artinosi.

- Būtų gaila sudraskyti čią suknelę, - nusišypsojo suimdamas mane už liemens.

- Net negalvok, - sumurmu, o šis pakelia mane nuo grindų ir nusineša į kambarį.

- Per daug gerai su ja atrodai, paliksim kitam kartui, - paguldė mane į patalus, o aš greitai mus apverčiau ir apžergiau jo liemenį.

- Būsiu viršuje, - pranešu pradėdama atseginėti vaikino marškinius.

- O aš norėjau sušniokšti kokso tau nuo papų.., - padarė liūdną veidelį.

- Visa naktis prieš akis, Noeli, - nusišypsau pašalindama nuo jo marškinius, o tada ir kelnes.

- Nesimylėjau visus du mėnesius, - tarė atsegdamas mano suknelę.

- Aš taip pat, - pradedu trintis į jį.

- Tada laukia tikrai ilga naktis, - numetė suknelę į šoną, o greitai ir pašalino liemenėlę.

- Tai tu visiškai blaivas? Nei kiek negėrei? - sukuždu.

- Vieną kokteilį, kurio poveikio jau nebejaučiu, - suėmė mano krūtis savo delnuose.

- Mhmm, - nutraukiu jo apatinius.

- Jie tokie gražūs, nenoriu nuimti, - patraukė mano apatinius į šoną ir pirštais perbraukė per mano sudrėkusią vietelę.

- Tai nenuimk, - nusišypsau labai lėtai jį užsėsdama.

- O Dieve, - suaimanavo vaikinas ir godžiai įsisiurbė man į lūpas.

Apkabinu jį ir įveliu rankas į plaukus. Tuomet pradedu lėtai kilnotis, kol vaikinas glosto mano nugarą. Bučinį jis pagilino, o mano liemenį smarkiau suspaudė. Suėmiau nagais vaikino pečius ir stipriai suspaudžiu. Nutraukiau bučinį ir iškvėpiau į vaikino kaklą. Suaimanavau Noeliui į ausį, o šio oda pašiurpo. Šypsena atsirado veide.

- Taip sumautai gerai jodinėji.., - sukuždėjo perbraukdamas ranka per mano nugarą.

- T-tik t-tau, - sukuždu.

- Aišku, jog tik man, - rimtai ištaręs pradėjo grubiai trinti mano klitorį.

- Noeli, - suaimanuoju.

Pradėjau judėti dar greičiau ir grubiau. Noelio penis buvo toks didelis ir malonus, jog galvojau sprogsiu iš malonumo. Jo rankos bėgiojo po mano kūną, o aš spaudžiau jo raumeningus pečius rankomis. Pabaiga buvo kažkur čia pat, bet dar truputėlį trūko.

- Noe.. Noeli! Aš tuoj baigsiu.. O.. O Dieve.. N-Noeli! - užverčiu galvą ir suspaudžiu abejomis rankomis savo krūtis.

- Taip.. Ateik pas mane, širdele, - suspaudė delnais mano užpakalį suaimanuodamas.

Per kūną nubėgo malonumo banga ir visa nutirpau. Kilstelėjau sėdmenis ir pažvelgiau į Noelį, kuris keistai šypsojosi.

- Sėsk vėl, širdele, - žiūrėdamas į akis ištarė.

Alesi Peligrose/ltWhere stories live. Discover now