Yaklaşık 5 ay sonra..
"Jiminshi!! Kalbim yerinden çıkacak gibi! İkimiz bugün aynı anda evlendiğimize inanamıyorumm! Hiç böyle bir şey beklemiyordum. Çok heyecanlıyım!"
"Taehyungie, sadece sakin ol. Çifte düğün yapıyoruz işte ve sadec-"
Hızlı hızlı Taehyung'a birşeyler anlatan sevgilimi görünce sakinleşmesi için omzuna dokunmak amaçlı yaklaştığımda arkasını döndü ve beni görür görmez anlık bir duraksamayla lafı yarıda kesilip bayıldı. Yere düşmeden yakalayıp koltuğa yatırdım. Taehyung nerden bulduysa peçeteye kolanya döküp bana uzattı. Hemencecik uyanmıştı zaten. Gözleri tekrar beni bulduğunda,
"İnanamıyorummm!!"
"Resmen kulağımın zarı delindi"
Taehyung susması için Suga'nın omzuna vurduğunda Jimin ağlamaklı bir ses çıkardı.
"Ne yani ben şimdi seninle mi evleniyorum? Ama sen normal zamanda bu kadar yakışıklı değildin? Ben rüyada mıyım yoksa? Taehyungie beni tokatlar mısı- enişte!? Ay noluyo size böyle! Bir anda bir yakışıklılaşmışsınız"
"Sonunda kafayı yedi. Ben biliyordum ama böyle olucağını. Fazla fizik çözüyordu bu çocuk, ahh niye vuruyorsun sevgilim haklıyım"
"Jiminim, bebeğim, meleğim iyi misin?"
Yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdum. Sonra kocaman parlak gözleriyle dahil gülümsedi bana. Elinden tutuk kaldırdım ve incecik belini kollarımla sarıp bedenime yasladım. Çok narindi, beyaz takım elbisesiyle, sapsarı saçlarıyla parıl parıl parlıyordu. Tekrar öptüm dolgun minik dudaklarından ve ardından Jungkook'un sesi duyuldu odada.
"Nerdesiniz oğlum siz memur geldi hadisenize!"
"Tamam geldik!"
"Tamam geldik!"
"Tamam geldik!"
"Tamam geldik!""Bıktım lan sizden! Ne vardı da ananız babanız ikiz doğrdu sizi!"
İçerde oluşan kahkaha tufanının ardından salona geçip masaya oturmuştuk. Nikah memuru önlüğünü düzeltip söze başlamıştı.
"Park Taehyung, kimsenin baskısı altında olmadan Min Suga'yı kocan olarak kabul ediyor musun?"
"Evet!!"
"Min Suga, kimsenin baskısı altında olmadan Kim Taehyung'u kocan olarak kabul ediyor musun?"
"Evet!!"
Ve o sırada ikizimin acı bağırışı yankılandı koca salonda.
"Canım eşim! Ayağıma neden basıyorsun!?"
"Âdet böyle"
"Jungkook! Sana Taehyung'a Türk dizilerini izletmemen gerektiğini daha kaç kere söyleyeceğim. Ahh ayağım!"
Suga'nın sızlanması bittiğinde memur bey devam etti.
"Park Jimin, kimsenin baskısı altında kalmadan Min Yoongi'yi kocan olarak kabul ediyor musun?"
"Evet!!"
"Min Yoongi, kimsenin baskısı altında kalmadan Park Jimin'i kocan olarak kabul ediyor musun?"
"Evet!!"
İmzalar atıldı, uzun bir sessizlik oldu.
"Ben Kim Seokjin, belediye başkanı Kim Namjoon'un bana verdiği yetkiye dayanarak sizi koca-koca ilan ediyorum!"
Jiminime dönüp yüzünü avuçlarım içine aldım ve yaklaşıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.
Taehyung'dan
Ben az önce evlendim! Ben az önce evlendim! Evet, az önce Min Suga ile evladim. Tanrım! Memur bey salonu terk eder etmez çığlığı bastım. Çok mutluydum!
"Size bir şey söyliyeyim mi?"
"Söyle bakalım Hobi, bunu en son söylediğinde evleniyordunuz şuan hiç şaşırmayacağım"
"Bu nikah memuru varya-"
"Oha onunla da mı evlisin!?"
"Ya bir sussana sen! Bu nikah memuru belediye başkanıyla evli biliyor muydunuz?"
"Hadi canım! Kesin ondan bu evlenmelerine izin verilen yetkiyi ona verdi eşi! Vay şerefsiz. Nasıl torpilli"
"Jungkook, bebeğim. Bazen kafanın az çalıştığını düşünmeye başlıyorum. Yaşlandın sanki biraz ha?"
"Yoo küçük Jungo her daim kalkmaya hazır sevgilim"
Tekrar uzun bir sessizlik oldu ortamda. Hoseok utanmıştı. Hatta kıpkırmızı olmuştu. Ve ağzını kapatıp hızlıca yanımızdan uzaklaştı.
"Ne dedim ki şimdi?"
"Bir 'gel üstüne otur burda yapalım' demediğin kaldı Jungkook. Daha ne diceksin! Her gün sizin inlemelerinizi duymak zorunda mıyım ben! Gidin kendi evinize 4 haftadır bende kalıyorsunuz! Ama ben demiştim daha ilk sevgili olduğunuzda ertesi günü sizi yatakta basmıştım da. Ben her zaman haklıyım işte-"
"Bebeğim artık sussan mı hani? Tamam en çok sen haklısın"
Uzanıp dudağından öptüm. Beni sertçe kendine bastırdı.
"Bu gece benimsin bebek"
"Ben her gün senindim Sug-"
"HAMİLEYİM!"
"Ne!?"
"Ne!?"
"Ne!?"
"Ne!?"Tek sesi çıkmayan Jungkook olmuştu. Şok içerisindeydi. Ve bilmem kaçıncı uzun sessizliğimizi yaşarken, Jungkook Hoseok'a doğru koşmaya başladı. Elindeki teste bakarken bir anda Hoseok'tu kucağına alıp döndürdü.
"BABA OLUYORUM LAN!! BEN BABA OLUYORUM!! TÜM CÜMLE ÂLEM DUYSUN BEN BABA OLUYORUM!!!!"
°The end°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins •|Min & Park ikizleri|•
Teen Fiction!!Smut var!! Park.J "Edebiyattaki nazım-nesir, tarihteki osmanlıyla-haçlılar, coğrafyadaki paralelle-meridyen kimyadaki nötronla-proton biyolojideki yumurtayla-sperm fizikteki newtonla-elma matematikte x-y gibi olmak için benimle çıkar mısın Yoongi...