Witaj

118 5 6
                                    

26.06.2022

Przez większość życia przeżytego do tej pory myślał*m że jestem dziewczyną ale jakieś pół roku temu to się zmieniło.
Na początku wydawało mi się że jestem osobą niebinarną ale jakiś miesiąc lub dwa temu dowiedział*m że istnieje takie coś jak genderfluid.
Uczucia mieszane.

Aktualnie noszę imię Liu. To pomysł mojej dziewczyny która ma obsesję na punkcie creepypasty.
Teraz myślę że to imię nie dokończą do mnie pasuję ale nie wiem na jakie zmienić.

Moje pomysły:
Rui, Mika, Nao, Mio

Wiem że to dosyć nie typowe imiona ale czy ja jestem typową osobą? Odpowiedź brzmi nie.

Teraz druga trudniejsza sprawa.
Matka jest homofobem a z moim biologicznym ojcem nie mam kontaktu (a raczej nie chcę mieć).
Skąd wiem o tym że matka moja jest homofobem?
Powiedział*m że mam dziewczynę (teraz już jest byłą, mam inną) i ona powiedziała że ja sobie żartuje lub wymyślam. Nie wzięła tej sprawy na poważnie. Przez jej zachowanie mój związek się zakończył (trwał około 8 miesięcy). Kiedy moja mama się spytała o moją byłą już to odpowiedział*m że już nie jesteśmy razem a ona powiedziała że tak będzie lepiej. Ta jasne lepiej.

Boję się powiedzieć teraz o tym że jestem genderfluid i że mam dziewczynę od marca.

Przynajmniej udało mi się zrobić by mieć krótkie włosy, nosić bokserki (kit z tego że to są damskie) i staniki sportowe. Z resztą może być dużo trudniej.

Nie rozumiem dlaczego ludzie nie akceptują osób z społeczności LGBT.
To boli mnie bardzo.

Trudny żywot Demiboy w PolsceWhere stories live. Discover now