『Bölüm 18 - Noel Baba』

650 57 28
                                    

♪ Amy Winehouse - You Know I'm No Good

İyi okumalarr <3

---

Reginald merdivenlerden yukarı çıktığında Klaus' a baktım eğilerek. Ben' in yanında oturuyordu.

"Babanın yanında duygu patlamaları yok, öyle mi?" O da eğildi, sırıyordu.

"Uluslararası yarışmalarda ilklere imza atıyorsun, öyle mi?"

Unuttuğunuzu sanmıştım, Tanrım...

"Gerçekten, bu kadar büyük bir yarışma olduğunu bilmiyordum." dedi Vanya.

"Siz bakmayın habere, şişiriyorlar işte daha izlensin diy-"

"Aynen, öyledir." dedi Allison gülerek.

"Koca koca bunakların kazandığı yarışmada senin birinci olman aşırı komik olmuş. Düşünsenize, bu birinci ikinci üçüncü merdivenleri oluyor ya, oraya çıkıyorlar. Aurora en yüksekteki kademede yanında iki tane 50lerinde adam..." dedi Klaus ellerini iki yana açarak. "Aşırı komik bir görüntü değil mi?!"

"Hayal gücünün bu kadar gelişmesi ne kadar iyi bilmiyorum Klaus." dedi Five mırıldanarak.

"Hediyeleri ne zaman açacağız?" dedim hızlıca. Vanya konuşacağı sırada Klaus ayağı kalktı.

"Daha size bir sürprizim var, bekleyin." Klaus koşarak merdivenlere yöneldiği sırada konu tamamen dağılsın diye tekrar konuştum,

"Klaus neden bunu bu kadar önemsiyor?"

"Noel Baba' nın gerçek olduğuna inanıyor," dedi Luther.

İyi, konu kapandı sanırım.

Tekrar önüme döndüm, tabağımdakileri itekledim çatalla. Bir süre sessizlik oldu,

"Nereye gittiğini bilen var mı?" diye sordu Vanya,

"Her sene başka şeylerle geliyor, tahmin etmesi güç." dedi Ben. Tam o sırada bağırma sesi duyuldu merdivenden,

"Ho ho ho! Ben geldim çocuklar!" Klaus sallana sallana, omzuna attığı kırmızı çuvalıyla ve Noel Baba kostümüyle karşımızda duruyordu. Kaşlarım şaşkınlıkla havalandı,

"Akıllı çocuk olanlara hediyeler getirdim! Söyleyin bakalım kimler akıllı durdu bu sene?" Allison kahkahayı patlattığında Klaus' un haline sessizce güldüm. Klaus kocaman ve bembeyaz sakallarını kaşıdı.

"Demek hepiniz yaramaz çocuklarsınız öyle mi?" Dudak büzdü, "Neyse, gene de hepinize abur cuburum var," Çuvalını omzundan indirdi ve yere koydu. O bir sürü yiyecek, içecek, ıvır zıvır çıkarırken Grace de masayı topluyordu. Klaus getirdiklerinin hepsini çıkardı. "Tatatatamm!" dedi eliyle sehpanın üstündekileri göstererek. Masadan kalkarken sehpaya göz attım, İçki miydi o?

"Alkol mü? Ciddi misin sen Klaus?" dedi Vanya göz devirerek.

"Klaus kimdir yav? Ben Noel baba. Bugün benim günüm, benim kurallarım Vany. Noel babaya karşı gelirsen seni sakalında boğar!"

Grace masayı topladı, yukarıya çıktı. Klau- Yani Noel Baba' nın getirdiklerini açıp tezgaha dizdiler. Atıştırmalıkların yanında içki şişeleri de vardı, sanırım viskiydi. Herkes koltuklara dağılmıştı, tekli koltuktaydım ben de. Bir süre sohbet ettik, sonra Noel Baba torbasından iki tane oyun çıkardı.

"Tabu mu yoksa tombala mı oynayalım ilk?"

"Tabu," dedi Vanya, herkes ona katıldığında Klaus tabuyu sehpaya bıraktı.

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiWhere stories live. Discover now