『Bölüm 29 - Likör』

534 50 27
                                    

♪ Bea Miller - Feel Something

İyi okumalarr <333

----

Garson geldiğinde fark etmemişti. "Üşümüyor musunuz?" kafasını garsona çevirdi, ne dediğini duymamıştı,

"Efendim?" Garson güldü ona,

"Diyorum ki üstünüzdekiler karlı havaya pek uygun değil gibi, üşümüyor musunuz?" Aurora yeni fark etmiş gibi üstüne baktı, kısa kollu gerçekten kara pek uygun değildi ama üşümüyordu.

"Üşümüyorum." Garson cebinden not defterini çıkardı. 20'lerinde erkekti, esmerdi ve koyu mavi gözleri vardı.

"Ne alırsınız?"

"Likör istiyorum," Garson kaşlarını kaldırdı, likör ağır bir içkiydi çünkü. Alkol oranı oldukça fazlaydı.

"Çarpmasın?" Aurora gözlerini kısarak baktı garsona.

"Garson musun yoksa başka bir şey mi?" Garson güldü,

"Asabiyiz bayağı," Aurora nefesini vererek kafasını çevirdi. "Hemen getiriyorum." Sağ tarafındaki duvara bakıyordu, sol dirseği yüksek masaya yaslanmış, eli çenesini destekliyordu.

Sadece düşünüyordu,

Kendisi bu kadar şüphelenirken hiçbirinin şüphe etmemesi gerçekten onun komisyonu bilmemesiyle mi alakalıydı?

Kadına karşı tavırlarından dolayı fazla ön yargılı olmuştu belki?

Hayır... Kadının dedikleri mantıklı değildi ki.

İçkisi masaya konduğunda doğruldu. Geniş daire bir bardak dudak payı bırakılarak doldurulmuştu. Bardağı eline alıp dudaklarına götürürken başındaki garson tepsiyi göğsüne yaslamış ona baktığını fark etti. Garsona bakmadan konuştu,

"Başka bir şey istemiyorum," İçecekken garson böldü,

"Ben istiyorum," dediğinde Aurora' nın kaşları çatıldı. Garson döneceği sırada önüne düşen kağıt parçasına baktı. Bardağı masaya bırakarak kağıdı eline aldı, açarak baktığında bir telefon numarası yazdığını gördü. Alayla burnundan güldü ve garsona baktı. Garson ona göz kırpınca o da ona gülümsedi yapay bir şekilde. Kağıdı tekrar katlayarak ortadan ikiye ayırdı. Garson duraksadı, o ise yırtmaya devam etti. Parçaları avcunda biriktirdikten sonra boştaki eliyle garsonun bileğini tuttu ve elini kendine yaklaştırdı, parçaları onun avcuna bıraktı. Parmaklarını kapamasını sağlayarak elini itti tekrar, ardından önüne döndü.

"Bir şey istersem söylerim, şu an istemiyorum."

Bardağı tekrar kavrayarak bir yudum alırken garson gitmişti bile. Gelen müzik ve insanların bağırma seslerini duymamaya çalışıyordu.

🎨

"Bu kızdan hemen kurtulacaksınız. İşimizi tehlikeye atıyor."

"Ama efendim-"

"Dediğimi yapacaksınız yoksa ben sizden kurtulurum."

🎨

"Aurora biraz fazla tepki vermedi mi?" diye mırıldandı Luther.

"Abi kızı aşağılayıp durdu, az bile yaptı bence." dedi Klaus.

"Klasik Handler işte, onu tanımıyor musun?" dedi Diego. All konuştu,

"Bence aramaya çıkalım, zaten pek iyi değildi başına bir şey gelmesin."

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin